Το βιοαέριο στη φαρέτρα της CMA CGM

Το βιοαέριο στη φαρέτρα της CMA CGM

86
Το βιοαέριο στη φαρέτρα της CMA CGM

Κατά τη διάρκεια ενός πρόσφατου ταξιδιού στη Μαρτινίκα και τη Γουαδελούπη, ο Rodolphe Saadé, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου CMA CGM, παγκόσμιου ηγέτη στον τομέα της ναυτιλίας και της εφοδιαστικής, ανακοίνωσε την παραγγελία επτά νέων containerships τα οποία θα τροφοδοτούνται από καύσιμο βιοαέριο, για τη βελτίωση και τον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών που παρέχει ο όμιλος στις Γαλλικές Αντίλλες (French West Indies).

Η παραγγελία αφορά τέσσερα πλοία χωρητικότητας 7.300 TEU και τρία πλοία χωρητικότητας 7.900 TEU η παράδοση των οποίων θα ξεκινήσει από το 2024. Τα νεότευκτα πλοία αναμένεται να αντικαταστήσουν μικρότερα πλοία τα οποία χρησιμοποιούνταν για την εκτέλεση δρομολογίων μεταξύ των Γαλλικών Αντιλλών και της Ευρώπης.

Η χρήση καυσίμου βιοαερίου αναμένεται να συμβάλλει στην μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου της CMA CGM, στα πλαίσια των προσπαθειών επίτευξης του στόχου της ανθρακικής ουδετερότητας που έχει θέσει ο όμιλος για το 2050. Το βιοαέριο που παράγεται από βιομάζα περιορίζει τις εκπομπές CO2 κατά 67% σε σύγκριση με τα συμβατικά ναυτιλιακά καύσιμα, ενώ παράλληλα μειώνει τις εκπομπές οξειδίων του θείου κατά 99%, τις εκπομπές βλαβερών σωματιδίων κατά 91% και τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου κατά 92%, συμβάλλοντας έτσι σημαντικά στη βελτίωση της ποιότητας του αέρα. Οι κινητήρες διπλού καυσίμου που έχει αναπτύξει η CMA CGM ήδη από το 2017, παρέχουν τη δυνατότητα κατανάλωσης βιοαερίου καθώς και συνθετικού μεθανίου. Ο όμιλος μετρά ήδη 31 containerships στο στόλο του τα οποία είναι εξοπλισμένα με κινητήρες διπλού καυσίμου που μπορούν να καταναλώσουν συνθετικό μεθάνιο, αριθμός ο οποίος αναμένεται να αυξηθεί στα 77 πλοία έως το 2026.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.