Ιδιαίτερα θετικές εμφανίζονται οι συνιστώσες στις ναυλαγορές, με τα δεξαμενόπλοια να συνεχίζουν να «κλέβουν την παράσταση». Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με πρόσφατη εβδομαδιαία έκθεση (12-16/9) του ναυλομεσιτικού οίκου Clarksons, ο μέσος όρος των κερδών των VLCCs στη spot αγορά κατέγραψε άνοδο 40% και διαμορφώθηκε στα $70.000/ημέρα.
Επιπλέον, σε θετική ρότα βρίσκονται και τα υγραεριοφόρα. Η περιορισμένη χωρητικότητα ώθησε τη ναυλαγορά των LNG carriers σε ιδιαίτερα ισχυρά επίπεδα: οι ναύλοι ενός DFDE LNGC, μεταφορικής ικανότητας 174.000 κ.μ., σημείωσαν άνοδο 38% σε εβδομαδιαία βάση και διαμορφώθηκαν στα $218.750/ημέρα. Επιπλέον, τα κέρδη στη spot αγορά στο route Χιούστον-Τσίμπα κατέγραψαν άνοδο 7% και διαμορφώθηκαν στα $52.602/ημέρα.
Παράλληλα, τα έντονα καιρικά φαινόμενα στην Ανατολική Ασία προσέφεραν στήριξη στα Capesizes. Αύξηση σημειώθηκε και στα κέρδη των μικρότερων μεγεθών. Βάσει της Clarksons, ο σταθμισμένος μέσος όρος των κερδών των bulk carriers σημείωσε άνοδο 14% σε εβδομαδιαία βάση και διαμορφώθηκε στα $16.739/ημέρα.
Ωστόσο, οι τάσεις διόρθωσης επιμένουν στη ναυλαγορά των containerships, με τον αντίκτυπο της πτώσης να έχει γίνει εμφανής και στα συμβόλαια χρονοναύλωσης.