Σε ρότα ανόδου βρίσκονται οι ναυλαγορές, με επίκεντρο εκείνη των δεξαμενόπλοιων, όπου tankers και LNG carriers σημειώνουν υψηλά έτους. Πιο συγκεκριμένα, ο μέσος όρος των ημερήσιων κερδών των tankers στη spot αγορά διαμορφώθηκε στα $49.542, δηλαδή στα υψηλότερα επίπεδά του εντός του έτους. Σύμφωνα με την Clarksons, η εν λόγω εξέλιξη συνιστά απόρροια της θετικής πορείας των VLCCs και των products tankers. Ενδεικτικά, ο μέσος όρος των ημερήσιων κερδών για ένα VLCC στη spot αγορά κατέγραψε άνοδο 26% σε εβδομαδιαία βάση την εβδομάδα με πέρας τις 9 Σεπτεμβρίου και διαμορφώθηκε στα $50.111.
Επιπλέον, ο μέσος όρος των ναύλων για ένα DFDE LNGC μεταφορικής ικανότητας 174.000 κ.μ. σημείωσε άνοδο 30% σε εβδομαδιαία βάση και διαμορφώθηκε στα $158.750/ημέρα, στα υψηλότερα επίπεδά του από τον Δεκέμβριο του 2021. Ακόμη, βελτίωση σημειώθηκε και στους ναύλους των VLGCs, με τον αντίκτυπο να είναι εμφανής στην κερδοφορία: ο μέσος όρος των κερδών στη spot αγορά στο route από το Χιούστον στην Τσίμπα ανήλθε σε $49.113/ημέρα, έχοντας καταγράψει άνοδο 11% σε εβδομαδιαία βάση.
Παράλληλα, υπό πίεση παραμένει η ναυλαγορά των bulk carriers παρά τη βελτίωση που σημειώθηκε με επίκεντρο τα Panamaxes. O μέσος όρος των κερδών των Panamaxes διαμορφώθηκε στα $15.533/ημέρα, ενώ οι ναύλοι των Capesizes παραμένουν σε επίπεδα που δεν επαρκούν για να καλύψουν τα λειτουργικά έξοδα.
Την ίδια ώρα, τα πτωτικά σημάδια στη spot ναυλαγορά των containerships επιμένουν: Οι τιμές αναφοράς των ναύλων από τη Σαγκάη στη Δυτική Ακτή των ΗΠΑ σημείωσαν πτώση 12% σε εβδομαδιαία βάση και διαμορφώθηκαν στα $3.484/ημέρα, ενώ εκείνοι από τη Σαγκάη στη Βόρεια Ευρώπη κατέγραψαν πτώση 9% και διαμορφώθηκαν στα $3.877/TEU.