Αυξάνονται οι συναλλαγές εντός του έτους με επίκεντρο την προσφορά της ναυτιλίας. Συνολικά, σύμφωνα με την Clarksons, έχουν λάβει χώρα επενδύσεις για περισσότερα από 2.500 πλοία: 930 είναι τα πλοία που έχουν παραγγελθεί και 1.604 εκείνα που έχουν αλλάξει χέρια μέσα στο 2022.
Όσον αφορά την πρόσφατη δραστηριότητα στην αγορά παραγγελιών, τοποθετήθηκαν παραγγελίες με επίκεντρο τα gas carriers και συγκεκριμένα για LNG carriers και VLGCs κατανάλωσης LPG. Εκτός αυτού, έχουν λάβει χώρα παραγγελίες για feeder containerships.
Στη second-hand αγορά, η πρόσφατη δραστηριότητα παρέμεινε νωχελική, όμως έχουν καταγραφεί σημαντικές εξελίξεις στις αξίες. Η αξία ενός VLCC ηλικίας πέντε ετών είναι ίση πλέον με $87 εκατ. έναντι $70 εκατ. στις αρχές του έτους. Από την άλλη, οι αξίες των bulk carriers σημείωσαν πτώση 11% από τον Ιούλιο μέχρι τις αρχές Αυγούστου. Σημειώνεται ότι η συνολική χωρητικότητα των πλοίων που έχουν αλλάξει χέρια εντός του 2022 ανέρχεται σε 92,9 εκατ. dwt, βάσει της Clarksons.
Όσον αφορά την αγορά διαλύσεων, η δραστηριότητα το τελευταίο διάστημα αφορά κυρίως bulk carriers, εν μέσω της πίεσης υπό την οποία βρίσκεται η ναυλαγορά.