
Η ελβετική εταιρεία ναυτιλιακής τεχνολογίας WinGD και ο νοτιοκορεατικός κατασκευαστής κινητήρων HSD Engine ξεκίνησαν την υλοποίηση ενός κοινού αναπτυξιακού έργου (JDP), προκειμένου να προωθήσουν την ανάπτυξη των δίχρονων κινητήρων κατανάλωσης μεθανόλης της WinGD.
Στόχος της νέας συνεργασίας είναι η ανάπτυξη έως το 2024 ενός κινητήρα ο οποίος θα μπορεί να καταναλώνει ως καύσιμο πράσινη μεθανόλη, προσφέροντας έτσι στους πλοιοκτήτες μια λύση που θα τους επιτρέψει να επιτύχουν τους στόχους που έχει θέσει για το 2050 ο ΙΜΟ, προωθώντας παράλληλα την ανάπτυξη πλοίων μηδενικών καθαρών εκπομπών.
Στο πλαίσιο του έργου, η WinGD θα αναλάβει την επίβλεψη της έρευνας που αφορά την καύση και την έγχυση της μεθανόλης, τις απαιτήσεις των συστημάτων μετεπεξεργασίας καυσαερίων καθώς και τον σχεδιασμό του κινητήρα. Η HSD Engine, με τη σειρά της, θα παρέχει υποστήριξη σε ό,τι έχει να κάνει με την οικονομικά αποδοτική κατασκευή και συναρμολόγηση του κινητήρα, ενώ θα αναλάβει την πραγματοποίηση των σχετικών δοκιμών καθώς και την παράδοση των συστημάτων παροχής καυσίμου και μετεπεξεργασίας καυσαερίων.
Το εν λόγω αναπτυξιακό έργο θα εστιαστεί στους κινητήρες X92 και Χ82 της WinGD, οι οποίοι συγκαταλέγονται στους μεγαλύτερους κινητήρες του χαρτοφυλακίου της εταιρείας. Οι συγκεκριμένοι κινητήρες θα προορίζονται για πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεγάλου μεγέθους, μια κατηγορία στην οποία η WinGD βλέπει να αυξάνεται συνεχώς το ενδιαφέρον για τη χρήση της μεθανόλης ως καυσίμου. Σύμφωνα με την εταιρεία, η ζήτηση για το εν λόγω καύσιμο παρουσιάζει επίσης αύξηση, αν και με βραδύτερο ρυθμό, και στους κλάδους των φορτηγών πλοίων αλλά και των δεξαμενόπλοιων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ