Νέα συνεργασία προς την ανάπτυξη δίχρονων κινητήρων κατανάλωσης μεθανόλης

Νέα συνεργασία προς την ανάπτυξη δίχρονων κινητήρων κατανάλωσης μεθανόλης

140
Νέα συνεργασία προς την ανάπτυξη δίχρονων κινητήρων κατανάλωσης μεθανόλης

Η ελβετική εταιρεία ναυτιλιακής τεχνολογίας WinGD και ο νοτιοκορεατικός κατασκευαστής κινητήρων HSD Engine ξεκίνησαν την υλοποίηση ενός κοινού αναπτυξιακού έργου (JDP), προκειμένου να προωθήσουν την ανάπτυξη των δίχρονων κινητήρων κατανάλωσης μεθανόλης της WinGD.

Στόχος της νέας συνεργασίας είναι η ανάπτυξη έως το 2024 ενός κινητήρα ο οποίος θα μπορεί να καταναλώνει ως καύσιμο πράσινη μεθανόλη, προσφέροντας έτσι στους πλοιοκτήτες μια λύση που θα τους επιτρέψει να επιτύχουν τους στόχους που έχει θέσει για το 2050 ο ΙΜΟ, προωθώντας παράλληλα την ανάπτυξη πλοίων μηδενικών καθαρών εκπομπών.

Στο πλαίσιο του έργου, η WinGD θα αναλάβει την επίβλεψη της έρευνας που αφορά την καύση και την έγχυση της μεθανόλης, τις απαιτήσεις των συστημάτων μετεπεξεργασίας καυσαερίων καθώς και τον σχεδιασμό του κινητήρα. Η HSD Engine, με τη σειρά της, θα παρέχει υποστήριξη σε ό,τι έχει να κάνει με την οικονομικά αποδοτική κατασκευή και συναρμολόγηση του κινητήρα, ενώ θα αναλάβει την πραγματοποίηση των σχετικών δοκιμών καθώς και την παράδοση των συστημάτων παροχής καυσίμου και μετεπεξεργασίας καυσαερίων.

Το εν λόγω αναπτυξιακό έργο θα εστιαστεί στους κινητήρες X92 και Χ82 της WinGD, οι οποίοι συγκαταλέγονται στους μεγαλύτερους κινητήρες του χαρτοφυλακίου της εταιρείας. Οι συγκεκριμένοι κινητήρες θα προορίζονται για πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεγάλου μεγέθους, μια κατηγορία στην οποία η WinGD βλέπει να αυξάνεται συνεχώς το ενδιαφέρον για τη χρήση της μεθανόλης ως καυσίμου. Σύμφωνα με την εταιρεία, η ζήτηση για το εν λόγω καύσιμο παρουσιάζει επίσης αύξηση, αν και με βραδύτερο ρυθμό, και στους κλάδους των φορτηγών πλοίων αλλά και των δεξαμενόπλοιων.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.