Θετικές διαφαίνονται οι συνιστώσες στη ναυλαγορά των δεξαμενόπλοιων, όπου οι ναύλοι διατηρούνται σε υψηλά επίπεδα. Σύμφωνα με πρόσφατη εβδομαδιαία έκθεση του ναυλομεσιτικού οίκου Clarksons, ο μέσος όρος των κερδών στη spot αγορά των VLCCs διαμορφώθηκε στα $39.788/ημέρα την εβδομάδα με πέρας τις 2 Σεπτεμβρίου. Επιπλέον, ο μέσος όρος των κερδών των MR tankers στη spot αγορά σημείωσε άνοδο 21%, στα $35.016/ημέρα.
Παράλληλα, η αγορά των Capesizes κατέγραψε κάποια σημάδια ανόδου, όμως τα κέρδη στη spot αγορά διαμορφώθηκαν στα $5.314/ημέρα. Ακόμη, τα κέρδη ταξιδιού των Supramaxes ανήλθαν κατά μέσο όρο σε $16.750/ημέρα, επίπεδα που συνιστούν χαμηλό 18 μηνών.
Όσον αφορά τα containerships, ο αντίκτυπος της πτώσης των ναύλων στη spot αγορά έγινε εμφανής και στην αγορά των συμβολαίων χρονοναύλωσης.
Την ίδια ώρα, ανοδικά ήταν τα σημάδια και στη ναυλαγορά των gas carriers. Ο μέσος όρος των ναύλων στη spot αγορά για ένα DFDE LNGC μεταφορικής ικανότητας 160.000 κ.μ. διαμορφώθηκε στα $91.500/ημέρα, αφότου κατέγραψε άνοδο 17%.
Τέλος, τα κέρδη στη spot αγορά στο route Χιούστον-Τσίμπα για ένα VLGC ανήλθαν σε $44.144/ημέρα, έχοντας καταγράψει άνοδο 19%.