
O «εφιάλτης» των lockdown στην Κίνα επιστρέφει καθώς το Πεκίνο, στο πλαίσιο της πολιτικής μηδενικής ανοχής που ακολουθεί όσον αφορά τα κρούσματα του κορονοϊού, αυστηροποιεί τα περιοριστικά μέτρα.
Συγκεκριμένα, η πόλη Chengdu στη δυτική Κίνα επεκτείνει τα lockdown για το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού της (21 εκατ. κάτοικοι) ενώ την ίδια ώρα ο τεχνολογικός κόμβος της Shenzhen, μετά το lockdown του περασμένου Σαββατοκύριακου, ακολουθεί κλιμακωτά περιοριστικά μέτρα προς αναχαίτιση της πανδημίας. Στην Shenzhen πολλές ναυπηγικές μονάδες και αποθήκες έχουν αναστείλει τη λειτουργία τους ενώ εταιρείες που δραστηριοποιούνται στα logistics έχουν επηρεαστεί από τα εν λόγω περιοριστικά μέτρα.
Επί του παρόντος, σε 33 κινεζικές πόλεις έχουν επιβληθεί μερικά ή ολικά lockdown με άμεσο αντίκτυπο σε 65 εκατ. κατοίκους. Παράλληλα, 103 πόλεις σε 26 επαρχίες κατέγραψαν κρούσματα την 1η Σεπτεμβρίου, ο μεγαλύτερος αριθμός από τις αρχές του 2020.
To λιμάνι της Shenzhen αποτελεί σημαντικό κόμβο για τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και όπως καθίσταται σαφές η βιομηχανική «αδράνεια», απόρροια των μέτρων, θα ασκήσει μία ακόμα πίεση στους ναύλους οι οποίοι από αρχές του έτους κινούνται σε ρότα διόρθωσης από τα πολύ υψηλά επίπεδα του 2021.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ