
Ανησυχία επικρατεί αναφορικά με τις επιπτώσεις της απεργίας που εκκίνησε την Κυριακή 21 Αυγούστου στο μεγαλύτερο εμπορευματικό λιμάνι του Ηνωμένου Βασιλείου. Εκπρόσωπος του συνδικάτου Unite έκανε λόγο για δυνητικά σοβαρές διαταραχές στις εφοδιαστικές αλυσίδες.
Η οκταήμερη κινητοποίηση, που άρχισε χθες Κυριακή, στο λιμάνι του Φίλιξστοου, «θα μπορούσε να τελειώσει σήμερα το απόγευμα, αν η εργοδοσία δεχθεί να μας συναντήσει για αληθινές διαπραγματεύσεις», υπογράμμισε ο Ρόμπερτ Μόρτον, επικεφαλής του εφοδιαστικού κλάδου του συνδικάτου.
Αν όμως αυτό δεν γίνει, «η εφοδιαστική αλυσίδα θα υποστεί σοβαρές διαταραχές. Είναι μία από τις λυπηρές συνέπειες τέτοιων καταστάσεων», πρόσθεσε μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Sky News.
Τα μέλη του Unite ζητούν μισθολογικές αυξήσεις «τουλάχιστον ίσες με το ρυθμό του πληθωρισμού», ενώ οι εργοδότες πρότειναν 7%, όπως είπε. «Αν δεν πετύχουμε τους σκοπούς μας, θα υπάρξουν και άλλες απεργίες», προειδοποίησε.
Ο πληθωρισμός έφθασε τον Ιούλιο το 10,1% σε διάστημα έτους και μπορεί τον Οκτώβριο να ξεπεράσει το 13%, ποσοστό που είναι το υψηλότερο σε χώρα της Ομάδας των Επτά (G7) περισσότερο ανεπτυγμένων βιομηχανικών χωρών.
Είναι η πρώτη απεργία που γίνεται από το 1989 στο λιμάνι αυτό, το οποίο διαχειρίζεται περίπου τέσσερα εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια το χρόνο.
Σύμφωνα με σημερινό σημείωμα της εταιρείας χρηματοοικονομικών αναλύσεων Hargreaves Lansdown, το Φίλιξστοου «είναι ένα ουσιώδες γρανάζι στις εμπορικές επιχειρήσεις του Ηνωμένου Βασιλείου και μια οκταήμερη απεργία υπάρχει κίνδυνος να οδηγήσει σε προβλήματα εφοδιασμού των σούπερ-μάρκετ».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτό: Tolga Akmen/ AΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η μέση αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη αναμένεται να ξεπεράσει τον 1,5° Κελσίου σε σύγκριση με την προβιομηχανική εποχή κατά την περίοδο 2025-2029, προβλέπει…
Για ακόμα ένα έτος, παρότι επιβραδυνόμενες, οι παραγγελίες containerships συνεχίζονται, καθώς εταιρείες-κολοσσοί της ναυτιλίας τακτικών γραμμών επενδύουν στρατηγικά στην επέκταση και στην ανανέωση των…
Σιδηροδρομική γέφυρα κατέρρευσε τη νύχτα του Σαββάτου 31 Μαΐου 2025 προς Κυριακή 1η Ιουνίου, στη ρωσική περιφέρεια Κουρσκ (νοτιοδυτικά), η οποία γειτονεύει με την…
Οριακές είναι οι μεταβολές που καταγράφονται στη ναυλαγορά των LNG carriers, με την ψαλίδα Ανατολής και Δύσης να επιμένει. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της…
Το κινεζικό ναυπηγείο Zhoushan Changhong International παρέδωσε στην MSC, την προηγούμενη εβδομάδα, το νεότευκτο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «MSC LEILA», μεταφορικής ικανότητας 11.480 TEUs. Το…
Με πλήρη επιτυχία ολοκλήρωσε τις θαλάσσιες δοκιμές του το πρώτο Aframax δεξαμενόπλοιο αιολικής πρόωσης. Ειδικότερα, όπως αναφέρει σε σχετική ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης…
Με ταχύτατους ρυθμούς συνεχίζεται η επέκταση του στόλου των πλοίων διπλού καυσίμου της Cosco, καθώς ο κινεζικός κολοσσός γιόρτασε πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμα…
Η ιαπωνική ναυτιλιακή κοινότητα συνεχίζει στον δρόμο της καινοτομίας, καταγράφοντας ένα νέο ορόσημο. Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση της Mitsui O.S.K. Lines, η εταιρεία τοποθέτησε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ