
Η Australian Maritime Safety Authority (AMSA) εξέδωσε την ετήσια έκθεση για τις επιθεωρήσεις Port State Control το 2021, από την οποία προκύπτουν ιδιαίτερα ενδιαφέροντα στοιχεία.
Κατά τη διάρκεια του 2021, οι επιθεωρητές της AMSA πραγματοποίησαν 2.820 επιθεωρήσεις PSC, πτώση 6,65% έναντι του 2020, οπότε πραγματοποιήθηκαν 3.021 επιθεωρήσεις. Το ποσοστό κράτησης πλοίων μειώθηκε οριακά, από το 5,9% το 2020 στο 5,6% το 2021, όταν το μεγαλύτερο ποσοστό καταγράφηκε το 2011 (9,2%). Ο πιο συχνός λόγος κράτησης ήταν η ελλιπής εφαρμογή του safety management system, όπως ορίζει ο ISM.
Συνολικά καταγράφηκαν 26.400 αφίξεις στα αυστραλιανά λιμάνια από 6.170 πλοία με ξένη σημαία το 2021. Ο μέσος όρος ηλικίας των πλοίων που προσέγγισαν τα εν λόγω λιμάνια ήταν στα 11 έτη. Οι αφίξεις bulk carriers αυξήθηκαν κατά 3,2% το 2021, στις 14.814, ενώ αύξηση 19,6% σημείωσαν οι αφίξεις πλοίων μεταφοράς οχημάτων και 12% αυτές των general cargo. Σημαντική πτώση σημείωσαν οι αφίξεις κρουαζιερόπλοιων λόγω των περιορισμών της πανδημίας: από 536 το 2020 σε μόλις 34 πέρυσι.
H AMSA υπογραμμίζει ότι η ποιότητα των πλοίων που καταπλέουν σε λιμάνια της Αυστραλίας συνεχίζει να είναι υψηλή, με την αναλογία ελλείψεων ανά επιθεώρηση να ανέρχεται σε μόλις 2,2% (2,1% το 2020).
Σε ό,τι αφορά την κατανομή των πλοίων ανά νηολόγιο που επιθεωρήθηκαν από την AMSA πέρυσι, το 22,1% (624) ήταν σημαίας Παναμά, το 15,2% (429) σημαίας Νήσων Μάρσαλ, το 13,4% (378) σημαίας Λιβερίας, το 12,7% (358) σημαίας Χονγκ Κονγκ και το 8,4% (238) σημαίας Σιγκαπούρης. Σαράντα δύο ήταν ο αριθμός των ελληνικών πλοίων που επιθεωρήθηκαν.
Τέλος, το iron ore και ο άνθρακας ήταν σε αξία οι μεγαλύτερες εξαγωγές της Αυστραλίας, ενώ ακολούθησαν οι εξαγωγές αερίου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ