
Mια νέα μονάδα παραγωγής υδρογόνου διαθέτει πλέον ο λιμένας της Βαλένθια μετά την τοποθέτηση της δεξαμενής και του συμπιεστή της γεννήτριας υδρογόνου, η οποία θα χρησιμοποιηθεί για τη παροχή καυσίμου υδρογόνου στα μηχανήματα που πρόκειται να εγκατασταθούν στο λιμάνι στο πλαίσιο του προγράμματος H2Ports.
Ανάμεσα σε αυτά βρίσκεται και μια κινητή μονάδα στοίβαξης container κατανάλωσης καυσίμου υδρογόνου, η παράδοση της οποίας θα καταστήσει το λιμάνι της Βαλένθια το πρώτο ευρωπαϊκό λιμάνι που χρησιμοποιεί την εν λόγω τεχνολογία.
Ο πρόεδρος της λιμενικής αρχής της Βαλένθια, Aurelio Martinez, υπογράμμισε ότι η υλοποίηση αυτού του project αντανακλά τη στρατηγική του λιμένα για βιωσιμότητα, οικονομική ανάπτυξη και μηδενικές εκπομπές ρύπων έως το 2030.
Ένας ακόμα λιμένας που ακολουθεί τέτοιου είδους πρωτοβουλίες είναι αυτός της Αμβέρσας. Ο βελγικός λιμένας αποτελεί πλέον μέρος του γερμανικού H2Global Foundation, του οποίου στόχος είναι να καταστήσει την πράσινη ενέργεια ως εναλλακτική στις ευρωπαϊκές αγορές, έναντι του ρωσικού αερίου.
Σύμφωνα με τον υπουργό Εργασίας, Οικονομίας, Καινοτομίας και Γεωργίας της φλαμανδικής κυβέρνησης του Βελγίου, Jo Brouns, το υδρογόνο αποτελεί κλειδί για τη βιωσιμότητα της βιομηχανίας και των μεταφορικών υπηρεσιών. Ωστόσο, εφόσον το Βέλγιο αδυνατεί να παραγάγει όλη την απαιτούμενη ποσότητα υδρογόνου για να τροφοδοτηθεί, οι εισαγωγές αποτελούν μονόδρομο. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο είναι σημαντικό το γεγονός ότι ο λιμένας της Αμβέρσας είναι πλέον μέρος του H2Global Foundation.
Τέλος, ο διευθύνων σύμβουλος της λιμενικής αρχής της Αμβέρσας, Jacques Vandermeiren, επισήμανε πως η ουκρανική κρίση αναδεικνύει την ανάγκη υλοποίησης στρατηγικών για χρήση πράσινων μορφών ενέργειας και ο μόνος τρόπος να επιτευχθεί αυτό είναι με την εισαγωγή υδρογόνου από χώρες που χρησιμοποιούν επαρκώς την ηλιακή ενέργεια.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ