Ναυλαγορές: Τα πτωτικά σημάδια εντείνονται

Ναυλαγορές: Τα πτωτικά σημάδια εντείνονται

345
Ναυλαγορές: Τα πτωτικά σημάδια εντείνονται

Πτωτικές είναι οι τάσεις που καταγράφονται στις ναυλαγορές, με τα bulk carriers και τα δεξαμενόπλοια να βρίσκονται υπό πίεση. Όπως αναφέρει εβδομαδιαία (27/6-1/7) έκθεση του ναυλομεσιτικού οίκου Clarksons, τα κέρδη των bulk carriers μικρότερου μεγέθους κατέγραψαν μικρή πτώση, ενώ ο μέσος όρος των ημερήσιων κερδών για ένα Capesize στη spot αγορά παρέμεινε σταθερός σε εβδομαδιαία βάση στα $12.843.

Την ίδια ώρα, παρότι τα κέρδη των VLCCs σημείωσαν οριακή άνοδο, η άνοδος δεν έλαβε χώρα για VLCCs που δεν είναι εξοπλισμένα με scrubbers ή δεν έχουν τον χαρακτηρισμό «eco», των οποίων τα κέρδη παρέμειναν κάτω του μηδενός. Από την άλλη, στην αγορά των clean tankers, και δη στα Handy, ο μέσος όρος των ημερήσιων κερδών σημείωσε πτώση 6% σε εβδομαδιαία βάση και διαμορφώθηκε στα $79.543, παραμένοντας σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα.

Παράλληλα, όπως αναφέρει η Clarksons, στην αγορά των containerships οι ναύλοι υποχώρησαν στα συμβόλαια χρονοναύλωσης, όμως τα υψηλά επίπεδα συμφόρησης προσφέρουν υποστήριξη στην αγορά.

Στη ναυλαγορά των gas carriers, οι ναύλοι επιμένουν σε καθοδική πορεία. Τα κέρδη στη spot αγορά για ένα VLGC στο route από τον Αραβικό Κόλπο στην Ιαπωνία κατέγραψαν μείωση 18% σε εβδομαδιαία βάση και ανήλθαν σε $31.579/ημέρα. Μικρή πτώση σημείωσαν και οι ναύλοι των LNGCs: οι ναύλοι για ένα DFDE LNGC μεταφορικής ικανότητας 160.000 κ.μ. σημείωσαν πτώση 4% σε εβδομαδιαία βάση και διαμορφώθηκαν στα $58.750/ημέρα.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.