
«Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς, όχι μόνο στηρίζει χωρίς καμία επιφύλαξη το νομοσχέδιο εξυγίανσης, αλλά θα σταθεί αρωγός, τόσο στη συνεργασία εργαζόμενων και επενδυτή να διασώσουν το ναυπηγείο Ελευσίνας, όσο και στη γενικότερη προσπάθεια αναγέννησης του ναυπηγικού τομέα της χώρας μας».
Αυτό διαβεβαίωσε ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ Βασίλης Κορκίδης την αντιπροσωπεία του Σωματείου Εργαζομένων Ναυπηγείου Ελευσίνας (Σ.Ε.Ν.Ε.), με την οποία συναντήθηκε στα γραφεία του επιμελητηρίου και συζήτησαν για την έναρξη ενός κύκλου επιμόρφωσης.
Σύμφωνα με ανακοίνωση, στη συνάντηση συζητήθηκαν με το σωματείο οι εξελίξεις αναφορικά με τα Ναυπηγεία Ελευσίνας, ενώ γνωστοποίησαν στον κ. Κορκίδη τη βούληση της συντριπτικής πλειονότητας των μελών του σωματείου να στηρίξουν το σχέδιο εξυγίανσης.
Στη συνάντηση συζητήθηκε ακόμη η ανάγκη επικαιροποίησης του γνωσιακού πεδίου των εργαζόμενων στο ναυπηγείο και προτάθηκε η ενεργοποίηση, σε συνεργασία με το ΕΒΕΠ, ενός κύκλου επιμόρφωσης σε όλο το εύρος των επιμέρους ειδικών επαγγελμάτων, όπως τεχνίτες μετάλλου, αμμοβολιστές, μηχανουργοί, ηλεκτρολόγοι, μαραγκοί, μανουβραδόροι, πυροσβέστες, τεχνίτες σκαφών από συνθετικές ύλες και τεχνίτες «πράσινων τεχνολογιών».
Από την πλευρά του ο πρόεδρος του επιμελητηρίου υπογράμμισε τη σημασία της προσπάθειας για την επαναλειτουργία των ναυπηγείων, τονίζοντας το γεγονός ότι η συσσωρευμένη τεχνογνωσία που διαθέτει το προσωπικό των ναυπηγείων αποτελεί εχέγγυο για τη δυναμική επαναφορά ενός τομέα μείζονος σημασίας για την εθνική οικονομία, αλλά και τη στήριξη της ισχυρότερης ναυτιλίας στον κόσμο. Παράλληλα υπογράμμισε τη σημασία της διαρκούς επιμόρφωσης, καθώς, η τεχνολογία σήμερα, όπως ανέφερε, ιδιαίτερα στον ναυπηγικό – ναυπηγοεπισκευαστικό τομέα, κάνει άλματα με έμφαση στις «πράσινες τεχνολογίες», δεδομένης της τάσης ο παγκόσμιος στόλος να γίνει σταδιακά «πράσινος» και, άρα, φιλικότερος στο θαλάσσιο περιβάλλον.
Τέλος, ο κ. Κορκίδης διαβεβαίωσε ότι το επιμελητήριο, όχι μόνο στηρίζει χωρίς καμία επιφύλαξη το νομοσχέδιο εξυγίανσης, αλλά θα σταθεί αρωγός, τόσο στη συνεργασία εργαζόμενων και επενδυτή να διασώσουν το ναυπηγείο Ελευσίνας, όσο και στη γενικότερη προσπάθεια αναγέννησης του ναυπηγικού τομέα της χώρας μας.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Νορβηγική Πρεσβεία στην Αθήνα, σε συνεργασία με την Oriani Hellas, διοργάνωσε με επιτυχία τη 2nd Greek-Norwegian Maritime Innovation Summit, στην κατοικία της Πρέσβειρας.…
Η αγορά των ferries, τα οποία διασχίζουν το στενό του Γιβραλτάρ έχει υποστεί σημαντικές μεταβολές τα τελευταία χρόνια, αναφέρει πρόσφατη έκθεση της AXS Marine.…
Εκρηκτική άνοδο σημείωσαν οι πωλήσεις σόγιας της Αργεντινής τις πρώτες 18 ημέρες του 2025, πριν από την αύξηση των εξαγωγικών δασμών από την 1η…
Παρά την επιβολή δασμών που επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα, ο όγκος των πωλήσεων τον προηγούμενο μήνα ήταν…
Η Τουρκία εξασφάλισε χρηματοδότηση ύψους $660.000 από την Παγκόσμια Τράπεζα για ένα έργο στην εμπορική διαδρομή του Μεσαίου Διαδρόμου, σύμφωνα με ΜΜΕ από τη…
Η Celestyal ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση μιας σημαντικής πρωτοβουλίας αναχρηματοδότησης, αντικαθιστώντας τη χρηματοδότηση που είχε αρχικά λάβει για την απόκτηση των πλοίων της με…
Το Πανεπιστημιακό Παιδιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), το οποίο προβλέπεται να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί στην ελληνική κοινωνία στις αρχές του 2027,…
Έτοιμο να σαλπάρει στις παγωμένες θάλασσες του Αρκτικού Ωκεανού είναι το «Alexey Kosygin», το πρώτο ice-class LNG carrier ρωσικής ναυπήγησης, βάσει ανακοίνωσης της Sovcomflot.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ