
Το επενδυτικό ενδιαφέρον των ναυτιλιακών εταιρειών στρέφεται στη ναυπήγηση πλοίων κατανάλωσης διπλού καυσίμου, απόρροια μεταξύ άλλων των εξαιρετικά υψηλών τιμών που καταγράφει το VLSFO, οι οποίες περιορίζουν την κερδοφορία των πλοίων που καταναλώνουν συμβατικά καύσιμα και δεν είναι εξοπλισμένα με scrubbers.
Όπως αναφέρει δημοσίευμα του BusinessKorea, τα τρία μεγαλύτερα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας έχουν εξασφαλίσει παραγγελίες για 154 πλοία, εκ των οποίων τα 68 θα έχουν τη δυνατότητα κατανάλωσης LNG ή μεθανόλης ‒ πιο συγκεκριμένα, τα 30 από τα 111 που θα ναυπηγήσει η KSOE (Korea Shipbuilding & Offshore Engineering), όλα τα πλοία που θα ναυπηγήσει η DSME (Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering) και τα 14 από τα 19 που θα ναυπηγήσει η Samsung Heavy Industries.
Επιπλέον, από εκείνα που θα καταναλώνουν συμβατικά καύσιμα, η πλειονότητα αναμένεται να είναι εξοπλισμένα με scrubber ή να μπορούν να μετασκευαστούν ώστε να καταναλώνουν LNG, αμμωνία ή υδρογόνο ως καύσιμο μελλοντικά.
Παράλληλα, το ποσοστό που καταλαμβάνουν τα πλοία κατανάλωσης διπλού καυσίμου επί του συνόλου του στόλου αυξάνεται σταδιακά τα τελευταία έτη: από το 2,2% στο 3,9% από το 2017 έως το 2021, ενώ αναμένεται να ξεπεράσει το 5% εντός του 2022.
Φωτό: Solvita Vita/ Pixels
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ