Ναυπηγήσεις LNGCs: Πρώτος και τελευταίος λόγος για τη Νότια Κορέα

Ναυπηγήσεις LNGCs: Πρώτος και τελευταίος λόγος για τη Νότια Κορέα

112
Ναυπηγήσεις LNGCs: Πρώτος και τελευταίος λόγος για τη Νότια Κορέα

Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία διαδραματίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην αγορά ναυπηγήσεων, με τη Νότια Κορέα να συνιστά μία εκ των τριών κορυφαίων ναυπηγικών δυνάμεων, δίπλα στις Κίνα και Ιαπωνία. Μάλιστα, η Νότια Κορέα επικεντρώνεται στη ναυπήγηση πλοίων υψηλότερων προδιαγραφών, κατέχοντας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα τόσο στη ναυπήγηση δεξαμενόπλοιων αλλά ειδικά LNG carriers.

Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με δημοσιεύματα νοτιοκορεατικών ειδησεογραφικών μέσων στα τέλη του 2021, τα ναυπηγεία της χώρας εξασφάλισαν σχεδόν όλες τις παραγγελίες που πραγματοποιήθηκαν συνολικά για την κατασκευή LNGCs.

Επιπλέον, σύμφωνα με δημοσίευμα του νοτιοκορεατικού πρακτορείου ειδήσεων Yonhap στις 15 Ιουνίου, η KSOE εξασφάλισε παραγγελία για την κατασκευή δύο LNG carriers έναντι περίπου $477 εκατ. Τα εν λόγω πλοία θα διαθέτουν μεταφορική ικανότητα 174.000 κ.μ. έκαστο και αναμένεται να παραδοθούν έως και το α’ εξάμηνο του 2026.

Τέλος, η KSOE έχει εντός του έτους εξασφαλίσει παραγγελίες για τη ναυπήγηση 111 πλοίων έναντι περίπου $13,54 δισ., επιτυγχάνοντας το 77,6% του ετήσιου στόχου της των $17,44 δισ.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.