Η στρατηγική των κολοσσών όσον αφορά τις νεοναυπηγήσεις στρέφεται ολοένα και περισσότερο σε καύσιμα τα οποία προσφέρουν μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του στόλου. Σύμφωνα με ανακοίνωσή της, η CMA CGM προέβη σε παραγγελίες για επιπλέον 16 containerships διπλού καυσίμου, με το συνολικό orderbook της εταιρείας, πλέον, να αριθμεί 69 πλοία.
Ειδικότερα, δέκα από αυτά είναι πλοία κατανάλωσης LNG, ενώ τα υπόλοιπα έξι κατανάλωσης μεθανόλης. Μάλιστα, τα εν λόγω έξι πλοία αποτελούν τα πρώτα containerships κατανάλωσης μεθανόλης που παραγγέλνει ο γαλλικός κολοσσός και αναμένεται να παραδοθούν μέχρι το πέρας του 2025. Επιπλέον, συνιστούν μέρος της γενικότερης στρατηγικής της CMA CGM να επεκτείνει το ενεργειακό της χαρτοφυλάκιο με στόχο την επίτευξη ουδέτερου ισοζυγίου άνθρακα έως το 2050.
Τέλος, το α’ τρίμηνο του 2022, ο όμιλος κατέγραψε κέρδη ίσα με $7,2 δισ., με την ισχυρή κερδοφορία να οφείλεται κατά κύριο λόγο στις θαλάσσιες δραστηριότητές του.