Επιμένουν οι προκλήσεις για τη ναυλαγορά των δεξαμενόπλοιων, με τα μεγαλύτερα μεγέθη να βρίσκονται στο επίκεντρο. Όπως αναφέρει πρόσφατη έκθεση του ναυλομεσιτικού οίκου Clarksons, η υπερπροσφορά σε συνάρτηση με τη νωχελική ζήτηση οδήγησαν τα κέρδη των VLCCs στη spot αγορά στο να παραμείνουν σε αρνητικά επίπεδα.
Στον αντίποδα, η ναυλαγορά των gas carriers επιμένει σε θετική ρότα. Πιο συγκεκριμένα, στην αγορά των VLGCs, η μείωση της προσφοράς πλοίων προσφέρει στήριξη στην αγορά, με τα κέρδη στη spot αγορά στο route Χιούστον-Τσίμπα να διαμορφώνονται στα $55.061/ημέρα.
Επιπλέον, η περιορισμένη προσφορά LNG carriers ωθεί τη ναυλαγορά σε άνοδο: ο μέσος όρος των ναύλων στη spot αγορά για ένα TFDE LNGC μεταφορικής ικανότητας 160.000 κ.μ. κατέγραψε άνοδο και διαμορφώθηκε στα $59.000/ημέρα.