Δεξαμενόπλοια και οι αντίρροπες τάσεις στους ναύλους

Δεξαμενόπλοια και οι αντίρροπες τάσεις στους ναύλους

227
Δεξαμενόπλοια και οι αντίρροπες τάσεις στους ναύλους

Επιμένουν οι προκλήσεις για τη ναυλαγορά των δεξαμενόπλοιων, με τα μεγαλύτερα μεγέθη να βρίσκονται στο επίκεντρο. Όπως αναφέρει πρόσφατη έκθεση του ναυλομεσιτικού οίκου Clarksons, η υπερπροσφορά σε συνάρτηση με τη νωχελική ζήτηση οδήγησαν τα κέρδη των VLCCs στη spot αγορά στο να παραμείνουν σε αρνητικά επίπεδα.

Στον αντίποδα, η ναυλαγορά των gas carriers επιμένει σε θετική ρότα. Πιο συγκεκριμένα, στην αγορά των VLGCs, η μείωση της προσφοράς πλοίων προσφέρει στήριξη στην αγορά, με τα κέρδη στη spot αγορά στο route Χιούστον-Τσίμπα να διαμορφώνονται στα $55.061/ημέρα.

Επιπλέον, η περιορισμένη προσφορά LNG carriers ωθεί τη ναυλαγορά σε άνοδο: ο μέσος όρος των ναύλων στη spot αγορά για ένα TFDE LNGC μεταφορικής ικανότητας 160.000 κ.μ. κατέγραψε άνοδο και διαμορφώθηκε στα $59.000/ημέρα.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.