
Η Ινδία σχεδιάζει να ξανανοίξει πάνω από 100 ανθρακωρυχεία που είχαν θεωρηθεί οικονομικά μη βιώσιμα, δήλωσε πρόσφατα κυβερνητικός αξιωματούχος, καθώς η ενεργειακή κρίση αναγκάζει τη χώρα με τις τρίτες υψηλότερες στον κόσμο εκπομπές αερίων θερμοκηπίου να εμμένει στο ρυπογόνο καύσιμο.
Η ζήτηση για ηλεκτρισμό στη χώρα ανήλθε σε επίπεδα ρεκόρ τον Απρίλιο καθώς σχεδόν τρεις στους τέσσερις από τους συνολικά 1,35 δισεκ. κατοίκους της χώρας έζησαν τους πλέον θερμούς εδώ και δεκαετίες μήνες πριν την έλευση του καλοκαιριού.
Η αλματώδης αύξηση στη χρήση κλιματιστικών πυροδότησε τον περασμένο μήνα τη χειρότερη ενεργειακή κρίση εδώ και πάνω από έξι χρόνια και, ενώ οι θερμοκρασίες έχουν υποχωρήσει τις τελευταίες ημέρες, προβλέπεται ότι σύντομα θα εκτοξευθούν και πάλι.
«Προηγουμένως χαρακτηριστήκαμε ‘κακοί’ διότι προωθούμε τα ορυκτά καύσιμα και τώρα είμαστε είδηση επειδή δεν προμηθεύουμε αρκετά από αυτά», δήλωσε ο Ανίλ Κουμάρ Τζάιν, υψηλόβαθμος αξιωματούχος του υπουργείου Άνθρακα, σε συνέδριο. «Με δεδομένο αυτό το πλαίσιο, είναι μια πολύ θαρραλέα κίνηση από το υπουργείο και την Coal India για να προσφέρει πολύ γρήγορα μεγάλες προμήθειες άνθρακα».
Η Ινδία, που είναι η δεύτερη μεγαλύτερη στον κόσμο χώρα παραγωγής, εισαγωγής και κατανάλωσης άνθρακα μετά την Κίνα, αναμένει τώρα επιπλέον παραγωγή 75-100 εκατ. τόνων του καυσίμου τα επόμενα δύο με τρία χρόνια από τα ορυχεία που τίθενται εκ νέου σε λειτουργία, δήλωσε ο Τζάιν.
Η Ινδία παρήγαγε 777,2 εκατ. τόνους του καυσίμου για το έτος που έληξε στις 31 Μαρτίου και κατανάλωσε πάνω από ένα δισεκατομμύριο τόνους.
Ο υπουργός Ενέργειας της Ινδίας ζήτησε τον περασμένο μήνα από τα κρατίδια να συνεχίσουν να εισάγουν άνθρακα για τα επόμενα τρία χρόνια, επικαλούμενος τις εγχώριες ελλείψεις άνθρακα και την υψηλότερη ζήτηση στη χώρα. Το υπουργείο του επικαλέστηκε επίσης έναν νόμο εκτάκτου ανάγκης σε μια προσπάθεια να ξεκινήσει και πάλι η παραγωγή σε ορισμένες αδρανείς ενεργειακές μονάδες που δεν λειτουργούσαν για οικονομικούς λόγους.
Οι διεθνείς τιμές άνθρακα έχουν υποχωρήσει από τα πολύ υψηλά επίπεδά τους αυτή την εβδομάδα, αλλά παραμένουν αυξημένες συγκριτικά με τα επίπεδα του 2021 λόγω φόβων για κρίση στην τροφοδοσία ύστερα από την απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης να απαγορεύσει τις εισαγωγές άνθρακα από τη Ρωσία ύστερα από την εισβολή της στην Ουκρανία.
Η κρατική Coal India, η μεγαλύτερη στον κόσμο εταιρία διαχείρισης ανθρακωρυχείων, αντιστοιχεί στο 80% της παραγωγής της Ινδίας και θέλει να αυξήσει την ετήσια παραγωγή της κατά 60% στο 1 δισεκ. τόνους έως το 2024.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ