
Η προσφορά των LNG carriers αναλύεται, μεταξύ άλλων, στο μακροσκελές report του BRS Group για το 2022.
Πιο συγκεκριμένα, στο εν λόγω report τονίζεται ότι, έως το τέλος του 2021, ο παγκόσμιος στόλος αριθμούσε 593 LNG carriers, σημειώνοντας ετήσια άνοδο 8%. Το περασμένο έτος παραδόθηκαν 52 πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου και διαλύθηκαν επτά. Από την άλλη, οι παραγγελίες έσπασαν κάθε ρεκόρ και ανήλθαν σε 86 πλοία.
Το 2022 αναμένεται να παραδοθούν 24 LNG carriers, απόρροια της μειωμένης δραστηριότητας στις παραγγελίες το 2020. Με χρονικό ορίζοντα το 2024 και το 2025, τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας και της Κίνας διαφαίνεται να μην έχουν διαθέσιμα slots για περαιτέρω παραγγελίες, αποτέλεσμα του μεγαλεπήβολου σχεδίου της Qatar Energy για ανανέωση του στόλου της, που έχει κατακλύσει τα slots.
Η BRS Group επιχειρεί να συγκρίνει τις παραμέτρους προσφοράς και ζήτησης για το θαλάσσιο εμπόριο LNG. Στο πλαίσιο αυτό, σημειώνει ότι, έως το 2031, 202 LNG carriers θα χρειαστούν προκειμένου να καλύψουν την εκτιμώμενη ετήσια αύξηση 5% στη ζήτηση LNG. Δεδομένου ότι 13 LNGCs θα είναι άνω των 40 ετών έως το 2031, αυτά θα πρέπει να εξέλθουν της αγοράς μέσω της ανακύκλωσης. Tέλος, η μείωση της ταχύτητας λόγω των περιβαλλοντικών κανονισμών συνεπάγεται την ανάγκη προσθήκης στον στόλο 29 standard LNG carriers.
Φωτό: Marcin Bielecki/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Σε μια περίοδο που η ναυτιλία διασχίζει ολοένα και πιο ασταθή γεωπολιτικά ύδατα, η ΔΟΜ (Διεθνής Ομοσπονδία Εργαζομένων Μεταφορών-ITF), εξέφρασε την ανησυχία της στην…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ