
Η Louis Dreyfus Company B.V. (LDC) πρόσφατα ανακοίνωσε την επιτυχημένη ολοκλήρωση μιας δοκιμής βιοκαυσίμου, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τη σουηδική Wisby Tanker AB, στο πλοίο «MV Essayra» της LDC. Στο πλαίσιο της δοκιμής, η LDC χρησιμοποίησε ένα μείγμα βιοκαυσίμου Β30, το οποίο το πλοίο κατανάλωσε σε ένα ταξίδι διάρκειας 55 ημερών μετ’ επιστροφής, από τον τερματικό σταθμό της LDC στη Γάνδη προς τον τερματικό σταθμό της εταιρείας στο Σάντος της Βραζιλίας.
Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού διεξήχθησαν πλήθος δοκιμών, προκειμένου να μετρηθεί ο αντίκτυπος της χρήσης του μείγματος βιοκαυσίμου Β30 στο σύστημα παροχής καυσίμου και στη συνολική απόδοση του πλοίου. Τα αποτελέσματα των δοκιμών έδειξαν ότι το βιοκαύσιμο Β30 αποτελεί μια πρακτική λύση, η οποία μπορεί να αντικαταστήσει τα παραδοσιακά καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας θείου (VLSFO), επιτυγχάνοντας μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου κατά περίπου 24%, ποσοστό που ισοδυναμεί με 723 τόνους ισοδύναμου CO₂. Παράλληλα, η LDC αντιστάθμισε το υπόλοιπο 76% των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου του συγκεκριμένου ταξιδιού αγοράζοντας πιστοποιημένες πιστώσεις άνθρακα μέσω της πλατφόρμας Carbon Solutions Platform που έχει αναπτύξει.
Η εταιρεία εργάζεται επίσης πάνω σε αρκετά προγράμματα για την απανθρακοποίηση του ναυτιλιακού κλάδου, προωθώντας τεχνολογίες όπως συστήματα πρόωσης που αξιοποιούν την αιολική ενέργεια, φωτοβολταϊκά πάνελ, μπαταρίες και συστήματα αερολίπανσης, με στόχο τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης των πλοίων της και τη μείωση των ανθρακικών εκπομπών που παράγονται από τις δραστηριότητές της.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ