Οι ναύλοι σε άνοδο με τα bulkers στο επίκεντρο

Οι ναύλοι σε άνοδο με τα bulkers στο επίκεντρο

328
Οι ναύλοι σε άνοδο με τα bulkers στο επίκεντρο

Ανοδικά κινούνται οι ναυλαγορές, με τα bulk carriers να οδηγούν την εν λόγω τάση για την εβδομάδα με πέρας την Παρασκευή 29 Απριλίου.

Πιο συγκεκριμένα, όπως αναφέρει η Clarksons, ο μέσος όρος των ημερήσιων κερδών των Capesizes κατέγραψαν άνοδο 28% σε εβδομαδιαία βάση και διαμορφώθηκαν στα $15.508. Ακόμη, οι ναύλοι των μικρότερων σε μέγεθος bulk carriers παραμένουν σε υψηλά επίπεδα.

Αντιθέτως, σημάδια επιβράδυνσης της ζήτησης έκαναν την εμφάνισή τους στην αγορά των δεξαμενόπλοιων, με τους ναύλους των πετρελαιοφόρων να μειώνονται. Ενδεικτικά, ο μέσος όρος των ημερήσιων κερδών για ένα Suezmax πλοίο διαμορφώθηκε στα $23.988 (πτώση 50% σε εβδομαδιαία βάση). Από την άλλη, η αγορά των clean σημείωσε σημαντική άνοδο, με τον μέσο όρο των κερδών των MR tankers να καταγράφουν άνοδο 70% σε εβδομαδιαία βάση και να διαμορφώνονται στα $33.485/ημέρα.

Παράλληλα, σταθερότητα σημειώθηκε στην αγορά των gas carriers σύμφωνα με την Clarksons. Τα κέρδη στη spot αγορά στο route από τον Αραβικό Κόλπο στην Ιαπωνία παρέμειναν στα $41.502/ημέρα. Επιπλέον, ο μέσος όρος των ναύλων στη spot αγορά για ένα DFDE LNGC μεταφορικής ικανότητας 160.000 κ.μ. κατέγραψε άνοδο 1% και ανήλθε σε $45.750/ημέρα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι συνιστώσες στην αγορά των containerships, και δη για τις συμφωνίες χρονοναύλωσης, παραμένουν εξαιρετικά ισχυρές παρά τις μικρές πτώσεις που έχουν σημειωθεί στους ναύλους κάποιων containerships μικρότερων μεγεθών.

Εν κατακλείδι, οι συνθήκες στις ναυλαγορές παραμένουν θετικές, με τον σχετικό δείκτη της Clarksons, ClarkSea να σημειώνει άνοδο 1% σε εβδομαδιαία βάση και να αναρριχάται στα υψηλότερα επίπεδά του για το 2022 ($42.537/ημέρα).

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.