Seafair: Ευκαιρίες και προκλήσεις για τα Manning Agencies στη σύγχρονη εποχή

Seafair: Ευκαιρίες και προκλήσεις για τα Manning Agencies στη σύγχρονη εποχή

37
Seafair: Ευκαιρίες και προκλήσεις για τα Manning Agencies στη σύγχρονη εποχή

Την αξιοποίηση δεδομένων για τη δημιουργία ενός seafarer pool υψηλής ποιότητας εξετάζει η νεοφυής εταιρεία Seafair, η οποία έχει ως στόχο τη βελτίωση της αποδοτικότητας των πληρωμάτων και των αντίστοιχων τμημάτων των ναυτιλιακών εταιρειών. Πιο συγκεκριμένα, η Seafair εστιάζει στην προσέλκυση Φιλιππινέζων και Ευρωπαίων ναυτικών, τονίζοντας την ανάγκη επάνδρωσης πλοίων με ικανούς ναυτικούς.

Οι ναυτικοί επιλέγουν το manning agency που τους προσφέρει τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες και ευκαιρίες απασχόλησης.

Στο πλαίσιο αυτό, είναι απαραίτητο για κάθε αξιόπιστο manning agency να μπορεί να ανταπεξέλθει σε μια σειρά προκλήσεων και συγκεκριμένα:

  • Στην κατανόηση των βασικών αναγκών των ναυτικών και των principals
  • Στην προσέλκυση των ναυτικών μέσω ψηφιακών καναλιών
  • Στην ανταλλαγή πληροφοριών με τους ναυτικούς μέσω των κατάλληλων μέσων
  • Στη διασφάλιση της αδιάκοπης συνεργασίας με τους ναυτικούς

Η επιτυχία ενός manning agency έγκειται σε πληθώρα παραγόντων, και μεταξύ άλλων:

  • Στο να διασφαλίσει πως κάθε ναυτικός είναι κατάλληλος για να επανδρώσει τ πλοίο βάσει των προδιαγραφών του
  • Στο να λάβει υπόψη του πως κάθε ναυτικός έχει συγκεκριμένους στόχους και ανάγκες που, αν δεν επιτευχθούν ή ικανοποιηθούν, οδηγούν σε απώλεια κινήτρου και κατ’ επέκταση στη μειωμένη απόδοσή του
  • Στη λειτουργία του ως γέφυρα επικοινωνίας μεταξύ των ναυτικών και των principals, προκειμένου να ικανοποιήσει τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των δύο μερών
  • Το manning agency οφείλει να διαθέτει και να είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί την πληθώρα διαθέσιμων εργαλείων, όπως είναι διάφορες έρευνες
  • Στο να είναι δίπλα στους ναυτικούς και να μη δίνει την εντύπωση πως αποτελεί μια εσωστρεφή μορφή εξουσίας

Την ίδια ώρα, μια ναυτιλιακή εταιρεία ίσως δεν διαθέτει τον απαιτούμενο χρόνο να ασχοληθεί ξεχωριστά και ενδελεχώς με κάθε ναυτικό. Τον ρόλο αυτόν οφείλουν να καλύψουν τα manning agencies, αξιοποιώντας διαθέσιμα εργαλεία και οδηγώντας στην αύξηση των retention rates των ναυτικών. Οι αξιολογήσεις, η εκπαίδευση και οι έρευνες συνιστούν μόνο κάποια από τα διαθέσιμα εργαλεία προς προετοιμασία των ναυτικών για τις προκλήσεις που θα αντιμετωπίσουν στα πλοία.

Επίσης, τα ψηφιακά εργαλεία διαδραματίζουν πρωτεύοντα ρόλο, καθώς επιτρέπουν στον principal να κατανοήσει τις ανάγκες του pool ναυτικών και να τις διαχειριστεί με τρόπο που αντανακλά δέσμευση και επαγγελματισμό προς τους ναυτικούς, αυξάνοντας σημαντικά τα retention rates.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.