
Τη συγχώνευσή της με την Euronav NV ανακοίνωσε νωρίτερα η Frontline Ltd. Οι δύο εταιρείες υπέγραψαν term sheet, το οποίο εγκρίθηκε ομόφωνα από τα ΔΣ για την ενοποίησή τους μέσω ανταλλαγής μετοχών. Με βάση τη συμφωνία, κάθε μέτοχος της Euronav θα λάβει 1,45 μετοχές της Frontline. Στην ενοποιημένη εταιρεία, οι μέτοχοι της Euronav θα κατέχουν μερίδιο 59%, ενώ αυτοί της Frontline μερίδιο 41%. Παράλληλα, η Euronav θα διανείμει μέρισμα στους μετόχους της πριν από τη συγχώνευση.
Με την ολοκλήρωση της συμφωνίας, η νέα εταιρεία θα συνεχίσει τις δραστηριότητές της σε Βέλγιο, Νορβηγία, Ελλάδα, Ηνωμένο Βασίλειο, Σιγκαπούρη και ΗΠΑ με την ονομασία Frontline. Επικεφαλής της ενοποιημένης εταιρείας θα είναι ο κ. Hugo De Stoop, αναλαμβάνοντας CEO, και το ΔΣ θα απαρτίζεται από επτά μέλη.
Στη σχετική ανακοίνωση της Frontline σημειώνεται ότι η συγχώνευση θα δημιουργήσει μια ηγέτιδα εταιρεία διαχείρισης δεξαμενόπλοιων παγκοσμίως, με κεφαλαιοποίηση που ξεπερνά τα $4,2 δισ. Την ίδια ώρα, θα διαχειρίζεται 69 VLCCs, 57 Suezmaxes και 20 LR2/Aframaxes.
«H συγχώνευση της Frontline με την Euronav θα δημιουργήσει έναν ηγέτη στην αγορά των δεξαμενόπλοιων. Η νέα Frontline θα είναι σε θέση να προσφέρει ενισχυμένες υπηρεσίες αξίας για τους πελάτες μας και θα αυξήσει τη χρήση του στόλου και τα έσοδα που θα ωφελήσουν όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη», ήταν οι δηλώσεις του John Fredriksen.
Υπενθυμίζεται ότι, έναν χρόνο πριν, δύο άλλες μεγάλες εταιρείες διαχείρισης δεξαμενόπλοιων, οι International Seaways και η Diamond S Shipping Inc., είχαν ανακοινώσει τη συγχώνευσή τους, δημιουργώντας τη δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία δεξαμενόπλοιων σε αριθμό πλοίων και την τρίτη μεγαλύτερη σε dwt εισηγμένη στις αμερικανικές κεφαλαιαγορές.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ