Σε υψηλά επίπεδα παραμένουν οι ναυλαγορές, παρά την μικρή πτώση που κατεγράφη στους ναύλους των δεξαμενόπλοιων, bulk carriers και VLGCs. Σύμφωνα με τον ναυλομεσιτικό οίκο Clarksons, ο εβδομαδιαίος (21-25/3) δείκτης ClarkSea σημείωσε πτώση 2% και διαμορφώθηκε στα $40.384/ημέρα, παραμένοντας στο 3% των υψηλότερων επιπέδων στα οποία έχει διαμορφωθεί από το 1990.
Ειδικότερα, η ναυλαγορά των tankers κατέγραψε πτώση, με επίκεντρο τα μεγαλύτερα μεγέθη. Ενδεικτικά, ο μέσος όρος των ναύλων στη spot αγορά για “eco” VLCCs διαμορφώθηκαν υπό των $6.000/ημέρα από τα $10.162. Την ίδια ώρα, τα κέρδη των VLGCs υποχώρησαν, απόρροια μεταξύ άλλων των αυξημένων τιμών καυσίμων: τα κέρδη στη spot αγορά στο route Χιούστον-Τσίμπα μειώθηκαν κατά 12% στα $32.413/ημέρα. Ακόμη, θετικά εμφανίζονται τα σημάδια στην spot αγορά των LNGCs: ο μέσος όρος των ναύλων για DFDE LNGC μεταφορικής ικανότητας 160.000 κ.μ. κατέγραψαν άνοδο 6% και διαμορφώθηκαν στα $45.250/ημέρα.
Παράλληλα, η εποχικότητα συνεχίζει να επηρεάζει τη ναυλαγορά των bulk carriers και δη των Capesizes. Ωστόσο, ο μέσος όρος των κερδών ταξιδιού στη spot αγορά για Handysize πλοία κατέγραψε άνοδο 10% σε εβδομαδιαία βάση και διαμορφώθηκε στα $33.333/ημέρα. Ταυτόχρονα, θετικά παραμένουν τα σημάδια για τους ναύλους των containerships, με την Clarksons να εστιάζει στα συμβόλαια χρονοναύλωσης, στα οποία οι ναύλοι βρίσκονται σε εξαιρετικά επίπεδα.