Παροδική φαίνεται πως ήταν η άνοδος των ναύλων των δεξαμενόπλοιων εν μέσω της εκτυλισσόμενης κρίσης στην Ανατολική Ευρώπη. Παρότι οι ναυλαγορές εμφάνισαν κάποια σημάδια βελτίωσης πρόσφατα, στα τέλη της εβδομάδας 14 έως 18 Μαρτίου, οι ναυλαγορές κατέγραψαν πτωτικές τάσεις.
Ειδικότερα, όπως αναφέρει το Baltic Exchange σε έκθεσή του, η ναυλαγορά των clean tankers στον Αραβικό Κόλπο κατέγραψε πτώση σε όλα τα μεγέθη. Ενδεικτικά, οι ναύλοι των LR2 (χωρητικότητας περίπου ίσης με 75.000 dwt) στο route MEG/Japan και στην WS180 διαμορφώθηκαν στα $26.564/ημέρα. Επιπλέον, οι ναύλοι των MR tankers (χωρητικότητας περίπου ίσης με 35.000 dwt) στο συμβόλαιο TC17 του Baltic Exchange (MEG/East Africa) διαμορφώθηκαν περίπου στα $14.626/ημέρα.
Παράλληλα, δυτικά του Σουέζ, τα συμβόλαια που αφορούν LR2 tankers (χωρητικότητας περίπου ίσης με 80.000 dwt) στο route Med/Japan τέλεσαν υπό διαπραγμάτευση σε χαμηλότερα επίπεδα. Χαμηλή ήταν η δραστηριότητα και για τα MR tankers στον Κόλπο του Μεξικού, στα routes με προορισμό τόσο την Ευρώπη όσο και τη Βραζιλία.
Φωτό: Justin Lane/ ΑΠΕ-ΜΠΕ