O Bureau Veritas ενέκρινε μια καινοτόμο λύση αποθήκευσης καυσίμου LNG για containerships

O Bureau Veritas ενέκρινε μια καινοτόμο λύση αποθήκευσης καυσίμου LNG για containerships

208
O Bureau Veritas ενέκρινε μια καινοτόμο λύση αποθήκευσης καυσίμου LNG για containerships

Ο γαλλικός νηογνώμονας Bureau Veritas (BV) χορήγησε στις εταιρείες Marine Service και Newport Shipping έγκριση επί της αρχής (AiP) για μια καινοτόμο λύση που ανέπτυξαν από κοινού, η οποία αφορά την αποθήκευση καυσίμου LNG σε ειδικές δεξαμενές-containers πάνω στο κατάστρωμα πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Το σύστημα περιλαμβάνει ISO 40 ft δεξαμενές αποθήκευσης καυσίμου LNG Τύπου C, οι οποίες πληρούν τις απαιτήσεις του Διεθνούς Κώδικα Ασφάλειας για πλοία που χρησιμοποιούν αέρια ή άλλα καύσιμα χαμηλού σημείου ανάφλεξης (ΙGF) όσο και του Διεθνούς Κώδικα για τη μεταφορά επικίνδυνων φορτίων με πλοία (IMDG). Η χωρητικότητα της κάθε δεξαμενής ανέρχεται στους 31 μεικτούς τόνους και αντιστοιχεί σε περίπου 33 κυβικά μέτρα καυσίμου LNG. Το συγκεκριμένο σύστημα είναι κατάλληλο για νεότευκτα containerships κατανάλωσης LNG αλλά και για containerships στα οποία μπορούν να πραγματοποιηθούν μετασκευές προκειμένου να καταναλώνουν LNG ως καύσιμο.

Τα containers μπορούν να στοιβαχτούν έως και σε επτά σειρές σε ασφαλές σημείο στο κατάστρωμα του πλοίου, ενώ οι ειδικές ανοξείδωτες δεξαμενές με διπλό τοίχωμα μόνωσης κενού εξασφαλίζουν την ασφαλή αποθήκευση του καυσίμου LNG έως και για 80 ημέρες. Η συνολική δομή διαθέτει σωληνώσεις παροχής καυσίμου, σύστημα εξαερισμού, συστήματα πυρόσβεσης και έναν ειδικό χώρο διαχείρισης της παροχής καυσίμου από τον οποίο θα τροφοδοτούνται τα χαμηλής ή υψηλής πίεσης συστήματα αερίου καυσίμου των τετράχρονων ή δίχρονων κινητήρων διπλού καυσίμου. Τέλος, η λύση περιλαμβάνει και ένα ολοκληρωμένο σύστημα ελέγχου, συναγερμού και παρακολούθησης, το οποίο ενσωματώνεται στα υπάρχοντα συστήματα αυτοματισμών του πλοίου, επιτρέποντας παράλληλα και την απομακρυσμένη λειτουργία του συστήματος παροχής καυσίμου.

Δεδομένου ότι οι δεξαμενές καυσίμου LNG μπορούν να μεταφερθούν, ο συνολικός τους αριθμός δύναται να μεταβάλλεται ανάλογα με τις απαιτήσεις των πλοιοκτητών, ενώ, όταν το πλοίο βρίσκεται σε λιμάνι, θα μπορεί να αντικαθιστά τις άδειες του δεξαμενές με γεμάτες.

Φωτό: Newport Shipping

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.