Στον απόηχο ενός εξαιρετικού έτους για τη ναυτιλία, οι επενδύσεις αναφορικά με την προσφορά του παγκόσμιου στόλου συνεχίζονται ακάθεκτες και το 2022, με τα containerships να πρωταγωνιστούν στις παραγγελίες και τα bulk carriers στις αγοραπωλησίες.
Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη εβδομαδιαία έκθεση (28/2-4/3) του ναυλομεσιτικού οίκου Clarksons, εντός του 2022 έχουν πραγματοποιηθεί παραγγελίες για 172 πλοία, εκ των οποίων τα 87 (ποσοστό 50,58%) είναι containerships.
Παράλληλα, 390 πλοία έχουν αλλάξει ιδιοκτήτες εντός του έτους, με το επενδυτικό ενδιαφέρον στις αγοραπωλησίες να εστιάζεται περισσότερο στα bulk carriers και στα tankers.
Τέλος, οι τιμές διάλυσης συνεχίζουν σε ανοδική ρότα. Πιο συγκεκριμένα, οι τιμές είναι υψηλές σε Μπανγκλαντές και Πακιστάν, ενώ σημειώθηκε άνοδος στην Ινδία, όπου η τιμή αναφοράς για τη διάλυση ενός Capesize είναι ίση με $640/ldt.