
Ένα ακόμη επικίνδυνο και επιβλαβές πλοίο απομακρύνθηκε οριστικά από τον ιστορικό Λιμένα του Φονιά στην Ελευσίνα, μετά από σχετικές ενέργειες του Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνας (Ο.Λ.Ε.) ΑΕ.
Πρόκειται για το ξύλινο σκάφος αναψυχής “KARMA OF LONDON” (Νηολογίου LONDON/ 733241), το οποίο ελλιμενίστηκε στη θέση “Παλαιός Λιμένας” Ελευσίνας στις 22 Οκτωβρίου 2013 και ήταν εγκαταλελειμμένο από τον αλλοδαπό πλοιοκτήτη του από τον Αύγουστο του 2017.
Το σκάφος παρέμεινε για μεγάλο χρονικό διάστημα ασυντήρητο με αποτέλεσμα να υποστεί σημαντικές φθορές και τον Αύγουστο του 2021 να πάρει κλίση με κίνδυνο να βυθιστεί. Άμεσα διενεργήθηκε επιθεώρηση στο πλοίο κατά την οποία διαπιστώθηκε η κάκιστη κατάσταση της δομής του καθώς και ρήγματα στα ύφαλα και χαρακτηρίστηκε επικίνδυνο και επιβλαβές.
Προς αποφυγή βύθισης του σκάφους και μέχρι να ολοκληρωθούν οι προβλεπόμενες διαδικασίες οριστικής απομάκρυνσής του, πραγματοποιήθηκαν με ταχύτατους ρυθμούς από τον Ο.Λ.Ε. ΑΕ, όλες οι απαραίτητες προεργασίες καθαρισμού και απαλλαγής των καταλοίπων από το εσωτερικό κύτος του πλοίου με την συνδρομή δύτη, έγιναν εργασίες απάντλησης υδάτων από το μηχανοστάσιο με φορητές αντλίες, αποκαταστάθηκαν προσωρινά τα ρήγματα και τοποθετήθηκε προληπτικά αντιρρυπαντικό φράγμα για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος από ρύπανση.
Το “KARMA OF LONDON” οδηγήθηκε ρυμουλκούμενο εκτός ζώνης δικαιοδοσίας Ο.Λ.Ε. ΑΕ, σε ιδιωτική ναυπηγική μονάδα, απελευθερώνοντας θέσεις ελλιμενισμού στον ιστορικό λιμένα της Ελευσίνας. Είναι το 12ο επικίνδυνο-επιβλαβές πλοίο που απομακρύνει ο Ο.Λ.Ε. ΑΕ από τον Απρίλιο του 2020 μέχρι σήμερα.
Πηγή- φωτό: ΟΛΕ ΑΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Η απόφαση της ιταλικής Επιτροπής Ανταγωνισμού (AGCM) να επιβάλει βαρύτατο πρόστιμο ύψους 256 εκατ. ευρώ στη Ryanair σηματοδοτεί μια νέα όξυνση στη διαμάχη μεταξύ…

Η υπογραφή των συμβάσεων μελέτης και κατασκευής μεταξύ του Υπουργείου Δημοσίων Έργων του Κουβέιτ και της China Communications Construction Company (CCCC), στις 22 Δεκεμβρίου,…

Η Γουινέα αναδεικνύεται στον αδιαφιλονίκητο ρυθμιστή της αγοράς των Capesizes, με τις εξαγωγές βωξίτη να καταγράφουν ιστορικό ρεκόρ στους 175 εκατ. τόνους (+22%) το…

Συνέντευξη του Μιχάλη Κουρτέση, Managing Director του ομίλου εταιρειών SeaHawk

Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ