Αποδυναμωμένες εμφανίστηκαν οι ναυλαγορές των υγρών φορτίων την προηγούμενη εβδομάδα (14-18/2), ως απόρροια μεταξύ άλλων των περιορισμένων φορτίων και της υψηλής προσφοράς.
Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση του ναυλομεσιτικού οίκου Clarksons, η ναυλαγορά των δεξαμενόπλοιων παρουσίασε μεικτές τάσεις, με πτώση των ναύλων στα μεγάλα crude carriers και άνοδο της ναυλαγοράς στα clean tankers. Ο μέσος όρος των κερδών στη spot αγορά των VLCCs (ναυπηγημένα από το 2010 και χωρίς scrubber) μειώθηκε περαιτέρω, παραμένοντας υπό το μηδέν. Αντιθέτως, ο μέσος όρος των κερδών ταξιδιού για τα MR clean tankers αυξήθηκε κατά 43% σε εβδομαδιαία βάση, στα $10.000/ημέρα.
Παράλληλα, η ναυλαγορά των gas carriers εμφάνισε πτωτικές τάσεις, με τους ναύλους να υποχωρούν και στα LPG και στα LNG carriers. Τα κέρδη στη spot αγορά στο route Houston-Chiba των VLGCs σημείωσαν πτώση 6%, φτάνοντας στα $33.127/ημέρα. Την ίδια ώρα, η υπερπροσφορά πλοίων οδήγησε τη ναυλαγορά των LNGCs κοντά σε χαμηλά ρεκόρ: οι ναύλοι για DFDE LNGC μεταφορικής ικανότητας 160.000 κ.μ. μειώθηκαν 23% σε εβδομαδιαία βάση, στα $25.000/ημέρα.