
Νέα έκθεση της Public Accounts Committee του βρετανικού κοινοβουλίου κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για πιθανές καθυστερήσεις στα σύνορα του Ηνωμένου Βασιλείου αργότερα μέσα στον χρόνο εάν η κυβέρνηση δεν επέμβει άμεσα.
Στην έκθεση σημειώνεται ότι ενδέχεται να υπάρξουν σημαντικές διαταραχές, δεδομένου ότι η επιβατική κίνηση έχει επιστρέψει στα φυσιολογικά επίπεδα, με τη βρετανική ένωση στις μεταφορές Logistics UK να τονίζει ότι η κίνηση ενδέχεται να «παραλύσει» εάν δεν ληφθούν άμεσα πρωτοβουλίες. Η Logistics UK προσθέτει ότι αυτές οι πρωτοβουλίες είναι απαραίτητες προκειμένου να διασφαλιστούν οι έλεγχοι στα αγροτικά προϊόντα που εισέρχονται στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπως επίσης ότι και οι αντίστοιχοι βιομετρικοί έλεγχοι για τους επιβάτες θα πραγματοποιηθούν ομαλά το β’ εξάμηνο του έτους.
Η Meg Hillier, επικεφαλής της Public Accounts Select Committee, σχολίασε ότι η βρετανική κυβέρνηση πρέπει να κάνει πολλά προκειμένου να διασφαλίσει ότι τα σύνορα λειτουργούν αποτελεσματικά και συνεπώς να ελαχιστοποιηθούν οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες που συναλλάσσονται με την ΕΕ.
Η επικεφαλής ευρωπαϊκής πολιτικής της Logistics UK επισήμανε ότι χρόνος υπάρχει, ωστόσο συμπλήρωσε ότι οι εταιρείες χρειάζονται μια εκ των προτέρων ενημέρωση για το ποια λιμάνια μπορούν να διαχειρίζονται ποια προϊόντα μετά την 1η Ιουλίου.
Άλλωστε δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τον Ιανουάριο, όταν στο Kent δημιουργήθηκαν μεγάλες ουρές φορτηγών, λόγω των νέων διαδικασιών για τους ελέγχους στα σύνορα μετά το Brexit.
Σύμφωνα με τα ευρήματα της έκθεση της επιτροπής, τα αυξημένα κόστη μεταφοράς, οι καθυστερήσεις και η γραφειοκρατία καθιστούν δυσκολότερο το έργο των βρετανικών επιχειρήσεων να εμπορευθούν με την ΕΕ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η μέση αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη αναμένεται να ξεπεράσει τον 1,5° Κελσίου σε σύγκριση με την προβιομηχανική εποχή κατά την περίοδο 2025-2029, προβλέπει…
Για ακόμα ένα έτος, παρότι επιβραδυνόμενες, οι παραγγελίες containerships συνεχίζονται, καθώς εταιρείες-κολοσσοί της ναυτιλίας τακτικών γραμμών επενδύουν στρατηγικά στην επέκταση και στην ανανέωση των…
Σιδηροδρομική γέφυρα κατέρρευσε τη νύχτα του Σαββάτου 31 Μαΐου 2025 προς Κυριακή 1η Ιουνίου, στη ρωσική περιφέρεια Κουρσκ (νοτιοδυτικά), η οποία γειτονεύει με την…
Οριακές είναι οι μεταβολές που καταγράφονται στη ναυλαγορά των LNG carriers, με την ψαλίδα Ανατολής και Δύσης να επιμένει. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της…
Το κινεζικό ναυπηγείο Zhoushan Changhong International παρέδωσε στην MSC, την προηγούμενη εβδομάδα, το νεότευκτο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «MSC LEILA», μεταφορικής ικανότητας 11.480 TEUs. Το…
Με πλήρη επιτυχία ολοκλήρωσε τις θαλάσσιες δοκιμές του το πρώτο Aframax δεξαμενόπλοιο αιολικής πρόωσης. Ειδικότερα, όπως αναφέρει σε σχετική ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης…
Με ταχύτατους ρυθμούς συνεχίζεται η επέκταση του στόλου των πλοίων διπλού καυσίμου της Cosco, καθώς ο κινεζικός κολοσσός γιόρτασε πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμα…
Η ιαπωνική ναυτιλιακή κοινότητα συνεχίζει στον δρόμο της καινοτομίας, καταγράφοντας ένα νέο ορόσημο. Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση της Mitsui O.S.K. Lines, η εταιρεία τοποθέτησε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ