
H d’Amico Group, αναλύοντας τα αποτελέσματα από την υλοποίηση ενός προγράμματος βιομηχανικής ανάπτυξης ‒το οποίο ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2021 και περιλάμβανε τη δοκιμή ενός μείγματος βιοκαυσίμων B30, που προέρχονται από ανανεώσιμες πρώτες ύλες, σε ένα από τα δεξαμενόπλοια κατηγορίας LR1 του στόλου της‒, αποφάσισε να επενδύσει περαιτέρω στη χρήση των βιοκαυσίμων B30 και στα υπόλοιπα LR1 πλοία του στόλου του ομίλου.
Οι δοκιμές πραγματοποιήθηκαν το διάστημα 19 Ιουνίου έως 6 Ιουλίου 2021 στο πλοίο μεταφοράς προϊόντων πετρελαίου «M/T Cielo di Rotterdam» του ομίλου d’Amico. Το πλοίο εφοδιάστηκε με το εν λόγω βιοκαύσιμο από την εταιρεία ναυτιλιακών καυσίμων TFG Marine, μια κοινοπραξία των Trafigura, Frontline και Golden Ocean, στην περιοχή Άμστερνταμ-Ρότερνταμ-Αμβέρσα (ARA).
Τα ευρήματα των δοκιμών σχετίζονται κυρίως με τη μείωση των εκπομπών CO2 καθώς και τη διατήρηση σταθερών εκπομπών NOx. Οι δοκιμές έδειξαν πως το μείγμα βιοκαυσίμων B30 αποτελεί μια βιώσιμη λύση για τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς της ΕΕ που θα τεθούν σε εφαρμογή από την 1η Ιανουαρίου 2025 και αφορούν τη χρήση ανανεώσιμων και χαμηλής περιεκτικότητας σε άνθρακα καυσίμων στον ναυτιλιακό κλάδο. Παράλληλα, προέκυψε το συμπέρασμα πως τα μείγματα βιοκαυσίμων μπορούν να αναμειχθούν με τα παραδοσιακά ναυτιλιακά καύσιμα ως μια βιώσιμη λύση για τη μείωση των ναυτιλιακών εκπομπών.
Μετά την επιτυχημένη ολοκλήρωση των εν λόγω δοκιμών και ενόψει των επερχόμενων κανονισμών, ο όμιλος d’Amico προχώρησε στην πιστοποίηση όλων των LR1 δεξαμενόπλοιων του στόλου του ώστε να καταναλώνουν μόνιμα το μείγμα βιοκαυσίμων B30. Τέλος, ο όμιλος σκοπεύει επίσης να προχωρήσει σε αντίστοιχη πιστοποίηση ολόκληρου του στόλου του καθώς και να πραγματοποιήσει παρόμοιες δοκιμές με βιοκαύσιμα B40 και B50 το 2022.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η προστασία και η ασφάλεια των πληρωμάτων να καταστεί η πρώτη προτεραιότητα για όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ναυτική…
Οι Χούθι ανέλαβαν σήμερα την ευθύνη για την επίθεση στο υπό λιβεριανή σημαία ελληνόκτητο φορτηγό πλοίο «Eternity C», τη δεύτερη επίθεση που εξαπολύουν οι…
Η ναυτική αποστολή της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην Ερυθρά Θάλασσα ανακοίνωσε σήμερα ότι περισυνελέγησαν από τη θάλασσα έξι μέλη πληρώματος του υπό λιβεριανή σημαία ελληνόκτητου…
Ολοκληρώθηκε το σπουδαίο deal μεταξύ των αδελφών Αγγελόπουλων και της οικογένειας Τσάκου για τη χορηγία της ΚΑΕ Ολυμπιακός, μέσω συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε η…
Τις τελευταίες εβδομάδες, ένας σημαντικός αριθμός αναλυτών κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για την πιθανότητα μιας μελλοντικής πολεμικής σύρραξης μεταξύ της Ρωσίας και του…
Η τεχνολογία των πλωτών πυρηνικών σταθμών παραγωγής ενέργειας (Floating Nuclear Power Plants – FNPPs) ανοίγει έναν νέο ορίζοντα στον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουμε…
Η τεχνολογία δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα εν πλω (Onboard Carbon Capture ‒ OCC) περνά πλέον από τη θεωρία στην πράξη. Για πρώτη φορά παγκοσμίως,…
Από τις 10 Ιουλίου και μετά, η AEGEAN επαναφέρει μέρος του της προγράμματος από και προς Βηρυτό (Λίβανος). Σύμφωνα με ενημέρωση της AEGEAN, από…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ