Liner εταιρείες στις αερομεταφορές: Γιατί η Hapag-Lloyd δεν ακολουθεί την τάση

Liner εταιρείες στις αερομεταφορές: Γιατί η Hapag-Lloyd δεν ακολουθεί την τάση

111
Liner εταιρείες στις αερομεταφορές: Γιατί η Hapag-Lloyd δεν ακολουθεί την τάση

Μετριασμό των ανισορροπιών που ταλανίζουν τις εφοδιαστικές αλυσίδες και άρα πτώση του κόστους μεταφοράς εμπορευμάτων εκτιμά για το β’ τρίμηνο του έτους η γερμανική εταιρεία τακτικών γραμμών Hapag-Lloyd.

Πιο συγκεκριμένα, ο CEO της γερμανικής εταιρείας, Rolf Habben Jansen, τόνισε σε δημοσιογράφους πως, με δεδομένο ότι το κύμα της πανδημίας σταδιακά περιορίζεται, η κίνηση των πλοίων θα πραγματοποιείται με πιο ομαλό τρόπο, με αποτέλεσμα να μειωθεί σημαντικά η συμφόρηση πλοίων στη δυτική ακτή των ΗΠΑ. Ο επικεφαλής της Hapag-Lloyd πρόσθεσε ότι η εκτίμησή του βασίζεται στην υπόθεση ότι οι καθυστερήσεις δεν θα συνεχιστούν ως απόρροια των διαπραγματεύσεων για τις απολαβές των λιμενεργατών στις ΗΠΑ.

Βέβαια, όπως ο ίδιος σημειώνει, τα κόστη μεταφοράς εμπορευμάτων δεν θα υποχωρήσουν στα επίπεδα του 2018 ή του 2019, καθώς στα αυξημένα κόστη περιλαμβάνονται και αυτά των καυσίμων. Ερωτηθείς για το κατά πόσο η Hapag-Lloyd θα επεκταθεί στις αερομεταφορές, επισήμανε ότι «δεν θεωρούμε τη διαχείριση μιας αεροπορικής εταιρείας λογική επέκταση των δραστηριοτήτων μας».

Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσφατα η MSC, σε συνεργασία με τη Lufthansa, εξέφρασαν το ενδιαφέρον τους για το πλειοψηφικό πακέτο της ITA Airways. Ακόμη, η Maersk, τον Νοέμβριο του 2021, ανακοίνωσε πως θα προχωρήσει στην απόκτηση της Senator International, μιας εταιρείας διαμεταφοράς (freight forwarder) διεθνούς βεληνεκούς, με ισχυρή παρουσία στις αεροπορικές εμπορευματικές μεταφορές.

Φωτό: Jefe King/ ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.