Η ναυλαγορά των containerships επιμένει στα υψηλά επίπεδα που κατεγράφησαν εντός του προηγούμενου έτους. Με αφορμή το γεγονός αυτό και βάσει του ειδησεογραφικού μέσου Bloomberg, η British International Freight Association (BIFA) πρόσφατα πραγματοποίησε έκκληση προς την κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου να διερευνήσει τις συνθήκες ανταγωνισμού στην αγορά των τακτικών γραμμών.
Ειδικότερα, η BIFA, η οποία εκπροσωπεί freight forwarders και εταιρείες εφοδιασμού, εξέφρασε την ανησυχία της αναφορικά με τις συγκεκριμένες πρακτικές οι οποίες οδηγούν σε «διαστρεβλωμένες συνθήκες της αγοράς».
Η BIFA χαρακτήρισε την κερδοφορία των liner εταιρειών ως μια «περίπτωση κραυγαλέας κερδοσκοπίας». Τα αθροιστικά κέρδη των liner εταιρειών εντός του 2021 εκτιμάται πως έχουν διαμορφωθεί σε αστρονομικά επίπεδα, ξεπερνώντας τα $150 δισ. Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί πως η ναυλαγορά των containerships επί σειρά ετών κυμαινόταν σε χαμηλά επίπεδα, απόρροια μεταξύ άλλων της τότε ανισορροπίας μεταξύ προσφοράς και ζήτησης.
Φωτό: Melk Hagelslag/ Pixabay