
Αισιόδοξες είναι οι προβλέψεις της Παγκόσμιας Τράπεζας για την ινδονησιακή οικονομία: σε μακροοικονομικό επίπεδο, η οικονομία της χώρας συνέχισε να ανακάμπτει το 2021 σε ρυθμούς της τάξης του 3,5%, το τρίτο τρίμηνο του 2021 εμφάνισε επιτάχυνση της τάξης του 7,1% και για το 2022 αναμένεται να καταγράψει ανάκαμψη της τάξης του 5,2%. Οι εξαγωγές και οι μεταποιητικές δραστηριότητες παρέμειναν σχετικά ανοδικές, ενώ η κατανάλωση και οι επενδύσεις ήταν πιο χαμηλές σε σχέση με άλλες χρονιές. Ωστόσο, οι ανησυχίες των αναλυτών παραμένουν για τη γαλάζια οικονομία της αναπτυσσόμενης δύναμης της Νοτιοανατολικής Ασίας.
Η μεγαλύτερη ανησυχία της Παγκόσμιας Τράπεζας αφορά τις θαλάσσιες δραστηριότητες. Η πολυετής ανεξέλεγκτη αλιεία, η κακή κατάσταση του υπερήλικου αλιευτικού στόλου και των πορθμείων της χώρας αποτελούν σημαντικές παραμέτρους, που η κυβέρνηση θα πρέπει να επιλύσει άμεσα με ριζοσπαστικές και αυστηρές νομοθεσίες. Επιπλέον, η καταστροφή των πολύτιμων κοραλλιογενών υφάλων από τη ρύπανση των θαλασσών και η συγκέντρωση τεράστιων ποσοτήτων πλαστικών ‒που παρασύρονται από τα ρεύματα του Ειρηνικού και της Θάλασσας του Τιμόρ‒ στις ανατολικές νήσους της χώρας απειλούν το οικοσύστημα του αρχιπελάγους, θέτοντας σε κίνδυνο τις εύθραυστες τοπικές κοινωνίες.
Είναι βέβαιο ότι οι διεθνείς πιέσεις προς την ινδονησιακή κυβέρνηση αλλά και η ανάπτυξη της εθνικής οικονομίας θα οδηγήσουν τη χώρα σε μια νέα εποχή, όπου η γαλάζια οικονομία και ανάπτυξη θα πρέπει να είναι σημαντικές προτεραιότητες. Έως σήμερα, παρά τις εξαγγελίες, η κυβέρνηση δεν έχει αναλάβει καθοριστικές δράσεις για τα θέματα που επισημαίνει η Παγκόσμια Τράπεζα, αλλά το ευαίσθητο οικοσύστημα της περιοχής και η τουριστική ανάπτυξη στις νήσους της χώρας θα εξ-αναγκάσουν τις αρχές σε άμεση εγρήγορση.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η προστασία και η ασφάλεια των πληρωμάτων να καταστεί η πρώτη προτεραιότητα για όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ναυτική…
Οι Χούθι ανέλαβαν σήμερα την ευθύνη για την επίθεση στο υπό λιβεριανή σημαία ελληνόκτητο φορτηγό πλοίο «Eternity C», τη δεύτερη επίθεση που εξαπολύουν οι…
Η ναυτική αποστολή της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην Ερυθρά Θάλασσα ανακοίνωσε σήμερα ότι περισυνελέγησαν από τη θάλασσα έξι μέλη πληρώματος του υπό λιβεριανή σημαία ελληνόκτητου…
Ολοκληρώθηκε το σπουδαίο deal μεταξύ των αδελφών Αγγελόπουλων και της οικογένειας Τσάκου για τη χορηγία της ΚΑΕ Ολυμπιακός, μέσω συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε η…
Τις τελευταίες εβδομάδες, ένας σημαντικός αριθμός αναλυτών κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για την πιθανότητα μιας μελλοντικής πολεμικής σύρραξης μεταξύ της Ρωσίας και του…
Η τεχνολογία των πλωτών πυρηνικών σταθμών παραγωγής ενέργειας (Floating Nuclear Power Plants – FNPPs) ανοίγει έναν νέο ορίζοντα στον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουμε…
Η τεχνολογία δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα εν πλω (Onboard Carbon Capture ‒ OCC) περνά πλέον από τη θεωρία στην πράξη. Για πρώτη φορά παγκοσμίως,…
Από τις 10 Ιουλίου και μετά, η AEGEAN επαναφέρει μέρος του της προγράμματος από και προς Βηρυτό (Λίβανος). Σύμφωνα με ενημέρωση της AEGEAN, από…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ