
Διανομή μερίσματος ανακοίνωσε η εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης Costamare τη Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2022. Συγκεκριμένα, το μέρισμα αφορά τόσο τις κοινές όσο και τις προνομιούχες μετοχές της.
Ειδικότερα, όσον αφορά τις προνομιούχες μετοχές (Cumulative Redeemable Perpetual Preferred Stock) Τάξης Β, το μέρισμα θα είναι ίσο με $0,476563 ανά μετοχή. Για τις προνομιούχες μετοχές Τάξης Γ, το μέρισμα θα ανέρχεται σε $0,53125 ανά μετοχή, ενώ για εκείνες Τάξης Δ σε $0,546875 ανά μετοχή. Ακόμη, αναφορικά με τις προνομιούχες μετοχές Τάξης Ε, το μέρισμα θα ισούται με $0,554688 ανά μετοχή. Τα ανωτέρα μερίσματα αφορούν την περίοδο από τις 15 Οκτωβρίου 2021 έως τις 14 Ιανουαρίου 2022 και η πληρωμή τους θα εκκαθαριστεί στις 18 Ιανουαρίου 2022 για τους μετόχους που θα έχουν στην κατοχή τους μετοχές των παραπάνω τάξεων έως και τις 14 Ιανουαρίου.
Παράλληλα, η εταιρεία θα διανείμει μέρισμα και στους κατόχους κοινών μετοχών της, ίσο με $0,115 ανά μετοχή. Το εν λόγω μέρισμα θα αφορά το τρίμηνο με λήξη στις 31 Δεκεμβρίου 2021 και η πληρωμή του θα εκκαθαριστεί στις 7 Φεβρουαρίου 2022 για τους μετόχους που θα έχουν στην κατοχή τους κοινές μετοχές της εταιρείας έως και τις 20 Ιανουαρίου 2022.
Υπενθυμίζεται πως η Costamare δραστηριοποιείται επί σειρά ετών στις τακτικές γραμμές και διαθέτει στόλο 79 containerships, μεταφορικής ικανότητας περίπου 586.000 TEUs, στα οποία συμπεριλαμβάνονται δύο νεότευκτα containerships που βρίσκονται υπό ναυπήγηση και ένα ακόμα, το οποίο απέκτησε η εταιρεία από τη second-hand αγορά. Την ίδια ώρα, η Costamare έχει επεκταθεί και στην αγορά θαλάσσιων μεταφορών χύδην ξηρού φορτίου, με στόλο 44 bulk carriers, στον οποίο συμπεριλαμβάνονται επτά bulkers των οποίων την απόκτηση έχει συμφωνήσει. Ο στόλος bulkers διαθέτει συνολική χωρητικότητα της τάξεως των 2.379.000 dwt.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ