
Τα αποθέματα ακατέργαστου πετρελαίου στο Μεξικό αναμένεται να υποστηριχθούν από την παραγωγή πετρελαίου από ιδιωτικές εταιρείες εντός του 2022, παρόλο που τα εμπόδια εξαγωγών δεν έχουν ακόμη εξαλειφθεί. Οι ιδιωτικές εταιρείες παρήγαγαν τον Οκτώβριο περίπου 68.000 βαρέλια, ανά ημέρα από τα 1,651 εκατ. βαρέλια συνολικής παραγωγής της χώρας. Αυτός ο αριθμός από τις ιδιωτικές εταιρείες αναμένεται να αυξηθεί το 2022, στα 172.000 βαρέλια, ενώ παράλληλα αναμένεται αύξηση παραγωγής και από τις κρατικές εταιρείες. Η συνολική παραγωγή της χώρας, σύμφωνα με αξιωματούχους, μπορεί να αγγίξει τα 1,858 εκατ. βαρέλια ανά ημέρα.
Πηγές της αγοράς αναφέρουν ότι, έως το 2028, η παραγωγή από τις ιδιωτικές εταιρείες μπορεί να αγγίξει τα 467.000 βαρέλια την ημέρα, αντισταθμίζοντας την αναμενόμενη μείωση αποθεμάτων των κρατικών οικοπέδων. Η αύξηση της ιδιωτικής παραγωγής σημαίνει και έσοδα για το κράτος, αναφέρουν κύκλοι του κλάδου της ενέργειας. Παρόλο που προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι η υποστήριξη των κρατικών εταιρειών, και αυτές με τη σειρά τους θα επωφεληθούν από την ιδιωτική αύξηση, καθώς θα διοχετεύσουν επιπλέον πόρους στις δικές τους παραγωγικές διαδικασίες.
Την ίδια στιγμή, ο κλάδος του φυσικού αερίου της χώρας, λόγω της έλλειψης χρηματοδότησης, συνεχίζει να εξαρτάται από τις εισαγωγές φυσικού αερίου από τις ΗΠΑ. Η παραγωγή φυσικού αερίου της λατινικής χώρας σημείωσε πτώση 8% το 2021 σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ενώ οι εισαγωγές σημείωσαν αύξηση κατά περίπου 12%. Οι κρατικές εταιρείες ενέργειας δεν μπορούν να αυξήσουν την παραγωγή αερίου, λόγω έλλειψης επενδύσεων προς αυτή την κατεύθυνση αλλά και κρατικού ενδιαφέροντος και διαφορετικών πολιτικών επιδιώξεων, εκτιμούν αναλυτές. Επισημαίνουν ότι, ακόμα και αν μια αναμενόμενη συνταγματική αλλαγή εγκριθεί, σε μια εποχή ενεργειακού μετασχηματισμού, η χώρα χάνει σημαντικές ευκαιρίες.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ