
Πλοιοκτήτες, ναυτεργατικά σωματεία και οργανισμοί στις θαλάσσιες μεταφορές ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας το δικό τους εγκεκριμένο παγκόσμιο δίκτυο εγκαταστάσεων καραντίνας προκειμένου να διασφαλίσουν ότι οι ναυτικοί μπορούν ασφαλώς να επιβιβαστούν σε πλοία παρά τις ενδεχόμενες αλλαγές στις κυβερνητικές πολιτικές προς τον περιορισμό της Covid-19.
Η πρωτοβουλία έρχεται καθώς η παραλλαγή Όμικρον οδηγεί κυβερνήσεις στο κλείσιμο των συνόρων προς τους ναυτικούς οι οποίοι θέλουν να μπαρκάρουν ή να ξεμπαρκάρουν.
Το Crew Enhanced Quarantine International Programme (#CrewEQUIP) αποτελεί μια συνεργασία μεταξύ του International Maritime Employers’ Council (IMEC), του International Chamber of Shipping (ICS) και της International Transport Workers’ Federation (ITF). Από κοινού οι οργανισμοί αυτοί αντιπροσωπεύουν το 80% του παγκόσμιου στόλου και εκπροσωπούν σχεδόν ένα εκατ. ναυτικούς σε παγκόσμιο επίπεδο.
Σκοπός των εν λόγω οργανισμών είναι να αποφευχθεί η επιστροφή στις ακραίες συνθήκες της ανθρωπιστικής κρίσης των αλλαγών πληρωμάτων όπου 400.000 ναυτικοί ήταν εγκλωβισμένοι στα πλοία. Το #CrewEQUIP φιλοδοξεί να διευκολύνει τις αλλαγές πληρωμάτων, ωστόσο κρίνεται απαραίτητο ένα παγκόσμιο, μόνιμο σύστημα αναγνώρισης ψηφιακών πιστοποιητικών εμβολιασμού και τεστ για τις μετακινήσεις των ναυτικών, σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση του ICS.
Από την Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου, πλοιοκτήτες, ναυτιλιακές εταιρείες και οι εκπρόσωποί τους μπορούν να έχουν πρόσβαση στο portal ηλεκτρονικής κράτησης crewequip.org για να επιλέξουν την εγκατάσταση καραντίνας πριν ναυτικοί τους επιβιβαστούν σε πλοίο.
Φωτό: Luca Zennaro/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ