
Οι επιπτώσεις της πανδημίας στην εφοδιαστική αλυσίδα και το μποτιλιάρισμα πλοίων και φορτίων στα μεγαλύτερα λιμάνια παγκοσμίως είναι πλέον καθημερινή είδηση. Τα δίδυμα λιμάνια Λος Άντζελες και Λονγκ Μπιτς εντάσσονται σε αυτά που πλήττονται περισσότερο, με το αμερικανικό Ναυτικό να ρίχνεται στη μάχη για την εξομάλυνση της κατάστασης.
Στο ίδιο πλαίσιο, η γαλλική liner εταιρεία CMA CGM παρέχει οικονομικά κίνητρα για να συνδράμει στην ομαλοποίηση της διακίνησης φορτίων στα λιμάνια της Καλιφόρνια. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία προσφέρει $100 ανά κοντέινερ που θα απομακρύνεται από τα λιμάνια εντός οκτώ ημερών από την άφιξή του, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες. Η τιμή διπλασιάζεται αν η απομάκρυνση λάβει χώρα σε νυχτερινές βάρδιες και αργίες.
Το πρόγραμμα της εταιρείας γαλλικών συμφερόντων ξεκίνησε την Τετάρτη 1η Δεκεμβρίου και θα διαρκέσει 90 ημέρες. Ναυτιλιακοί κύκλοι ανέφεραν στο Bloomberg ότι αυτή η κίνηση θα κοστίσει στην εταιρεία πάνω από $22 εκατ. το επόμενο τρίμηνο. Επιπλέον, η εταιρεία θα συνδράμει τη Fenix Marine Services, εταιρεία που διαχειρίζεται έναν από τους τερματικούς σταθμούς στο λιμάνι του Λος Άντζελες, ως προς τη διεύρυνση των ωραρίων λειτουργίας του όλο το εικοσιτετράωρο.
Είναι η πρώτη εταιρεία που προχωρά σε μια τέτοια κίνηση, αναφέρει ο εκπρόσωπος του λιμανιού Phillip Sanfield. Τον περασμένο μήνα, οι λιμενικές αρχές ανακοίνωσαν την επιβολή επιπλέον χρέωσης για τα παρατημένα κοντέινερ, στα $100 την ημέρα, από τις 6 Δεκεμβρίου, σε μια προσπάθεια για καλύτερη διαχείριση της εφοδιαστικής κρίσης.
Φωτό: Etienne Laurent/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ