Η εφοδιαστική κρίση στο στόχαστρο της CMA-CGM

Η εφοδιαστική κρίση στο στόχαστρο της CMA-CGM

88
Η εφοδιαστική κρίση στο στόχαστρο της CMA-CGM

Οι επιπτώσεις της πανδημίας στην εφοδιαστική αλυσίδα και το μποτιλιάρισμα πλοίων και φορτίων στα μεγαλύτερα λιμάνια παγκοσμίως είναι πλέον καθημερινή είδηση. Τα δίδυμα λιμάνια Λος Άντζελες και Λονγκ Μπιτς εντάσσονται σε αυτά που πλήττονται περισσότερο, με το αμερικανικό Ναυτικό να ρίχνεται στη μάχη για την εξομάλυνση της κατάστασης.

Στο ίδιο πλαίσιο, η γαλλική liner εταιρεία CMA CGM παρέχει οικονομικά κίνητρα για να συνδράμει στην ομαλοποίηση της διακίνησης φορτίων στα λιμάνια της Καλιφόρνια. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία προσφέρει $100 ανά κοντέινερ που θα απομακρύνεται από τα λιμάνια εντός οκτώ ημερών από την άφιξή του, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες. Η τιμή διπλασιάζεται αν η απομάκρυνση λάβει χώρα σε νυχτερινές βάρδιες και αργίες.

Το πρόγραμμα της εταιρείας γαλλικών συμφερόντων ξεκίνησε την Τετάρτη 1η Δεκεμβρίου και θα διαρκέσει 90 ημέρες. Ναυτιλιακοί κύκλοι ανέφεραν στο Bloomberg ότι αυτή η κίνηση θα κοστίσει στην εταιρεία πάνω από $22 εκατ. το επόμενο τρίμηνο. Επιπλέον, η εταιρεία θα συνδράμει τη Fenix Marine Services, εταιρεία που διαχειρίζεται έναν από τους τερματικούς σταθμούς στο λιμάνι του Λος Άντζελες, ως προς τη διεύρυνση των ωραρίων λειτουργίας του όλο το εικοσιτετράωρο.

Είναι η πρώτη εταιρεία που προχωρά σε μια τέτοια κίνηση, αναφέρει ο εκπρόσωπος του λιμανιού Phillip Sanfield. Τον περασμένο μήνα, οι λιμενικές αρχές ανακοίνωσαν την επιβολή επιπλέον χρέωσης για τα παρατημένα κοντέινερ, στα $100 την ημέρα, από τις 6 Δεκεμβρίου, σε μια προσπάθεια για καλύτερη διαχείριση της εφοδιαστικής κρίσης.

Φωτό: Etienne Laurent/ ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.