
Η ελβετική εταιρεία σχεδιασμού κινητήρων WinGD ανακοίνωσε ότι οι κινητήρες της θα μπορούν να καταναλώνουν ως καύσιμα μεθανόλη και αμμωνία, αρχής γενομένης από το 2024 και το 2025 αντίστοιχα.
Οι τεχνολογικές λύσεις πολλαπλών καυσίμων που θα προσφέρει η WinGD θα βασίζονται στους κινητήρες κατανάλωσης πετρελαίου της σειράς X καθώς και στους κινητήρες διπλού καυσίμου X-DF της εταιρείας, που μέσω της δυνατότητας κατανάλωσης καυσίμων όπως η αμμωνία και η μεθανόλη θα παρέχουν στους διαχειριστές των πλοίων άνευ προηγουμένου ευελιξία ως προς τον τρόπο που θα επιλέξουν για να μειώσουν τις εκπομπές των πλοίων τους.
Τόσο οι κινητήρες της σειράς X όσο και αυτοί της σειράς X-DF είναι ήδη συμβατοί με καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε άνθρακα, όπως τα βιοκαύσιμα και το βιοαέριο αντίστοιχα, τα οποία μπορούν να προσφέρουν σημαντικές μειώσεις στις εκπομπές των αερίων του θερμοκηπίου. Το επόμενο πλέον βήμα για την επίτευξη της ενεργειακής μετάβασης είναι η πλήρης και μακροχρόνια χρήση καυσίμων μηδενικής περιεκτικότητας σε άνθρακα και καυσίμων ουδέτερου ισοζυγίου άνθρακα, και η WinGD στοχεύει προς αυτή την κατεύθυνση.
Το χρονοδιάγραμμα που έχει θέσει η WinGD για την προσθήκη της μεθανόλης και της αμμωνίας ως καυσίμων που θα μπορούν να καταναλώσουν οι κινητήρες της αποτελεί μέρος της ευρύτερης φιλοδοξίας της εταιρείας να αυξήσει το ποσοστό των πωλήσεων κινητήρων πολλαπλών καυσίμων, με δυνατότητα να καταναλώνουν καύσιμα ουδέτερου ισοζυγίου άνθρακα, στο 50% έως το 2030. Η φιλοδοξία αυτή συμβαδίζει με τις προβλέψεις του κλάδου σχετικά με το πότε τα συγκεκριμένα καύσιμα θα είναι ευρέως διαθέσιμα, ώστε να αποτελέσουν βιώσιμη επιλογή για τα ποντοπόρα πλοία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Νορβηγική Πρεσβεία στην Αθήνα, σε συνεργασία με την Oriani Hellas, διοργάνωσε με επιτυχία τη 2nd Greek-Norwegian Maritime Innovation Summit, στην κατοικία της Πρέσβειρας.…
Η αγορά των ferries, τα οποία διασχίζουν το στενό του Γιβραλτάρ έχει υποστεί σημαντικές μεταβολές τα τελευταία χρόνια, αναφέρει πρόσφατη έκθεση της AXS Marine.…
Εκρηκτική άνοδο σημείωσαν οι πωλήσεις σόγιας της Αργεντινής τις πρώτες 18 ημέρες του 2025, πριν από την αύξηση των εξαγωγικών δασμών από την 1η…
Παρά την επιβολή δασμών που επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα, ο όγκος των πωλήσεων τον προηγούμενο μήνα ήταν…
Η Τουρκία εξασφάλισε χρηματοδότηση ύψους $660.000 από την Παγκόσμια Τράπεζα για ένα έργο στην εμπορική διαδρομή του Μεσαίου Διαδρόμου, σύμφωνα με ΜΜΕ από τη…
Η Celestyal ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση μιας σημαντικής πρωτοβουλίας αναχρηματοδότησης, αντικαθιστώντας τη χρηματοδότηση που είχε αρχικά λάβει για την απόκτηση των πλοίων της με…
Το Πανεπιστημιακό Παιδιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), το οποίο προβλέπεται να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί στην ελληνική κοινωνία στις αρχές του 2027,…
Έτοιμο να σαλπάρει στις παγωμένες θάλασσες του Αρκτικού Ωκεανού είναι το «Alexey Kosygin», το πρώτο ice-class LNG carrier ρωσικής ναυπήγησης, βάσει ανακοίνωσης της Sovcomflot.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ