WinGD: Μεθανόλη και αμμωνία για τη μετάβαση στην πράσινη ναυτιλία

WinGD: Μεθανόλη και αμμωνία για τη μετάβαση στην πράσινη ναυτιλία

218
WinGD: Μεθανόλη και αμμωνία για τη μετάβαση στην πράσινη ναυτιλία

Η ελβετική εταιρεία σχεδιασμού κινητήρων WinGD ανακοίνωσε ότι οι κινητήρες της θα μπορούν να καταναλώνουν ως καύσιμα μεθανόλη και αμμωνία, αρχής γενομένης από το 2024 και το 2025 αντίστοιχα.

Οι τεχνολογικές λύσεις πολλαπλών καυσίμων που θα προσφέρει η WinGD θα βασίζονται στους κινητήρες κατανάλωσης πετρελαίου της σειράς X καθώς και στους κινητήρες διπλού καυσίμου X-DF της εταιρείας, που μέσω της δυνατότητας κατανάλωσης καυσίμων όπως η αμμωνία και η μεθανόλη θα παρέχουν στους διαχειριστές των πλοίων άνευ προηγουμένου ευελιξία ως προς τον τρόπο που θα επιλέξουν για να μειώσουν τις εκπομπές των πλοίων τους.

Τόσο οι κινητήρες της σειράς X όσο και αυτοί της σειράς X-DF είναι ήδη συμβατοί με καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε άνθρακα, όπως τα βιοκαύσιμα και το βιοαέριο αντίστοιχα, τα οποία μπορούν να προσφέρουν σημαντικές μειώσεις στις εκπομπές των αερίων του θερμοκηπίου. Το επόμενο πλέον βήμα για την επίτευξη της ενεργειακής μετάβασης είναι η πλήρης και μακροχρόνια χρήση καυσίμων μηδενικής περιεκτικότητας σε άνθρακα και καυσίμων ουδέτερου ισοζυγίου άνθρακα, και η WinGD στοχεύει προς αυτή την κατεύθυνση.

Το χρονοδιάγραμμα που έχει θέσει η WinGD για την προσθήκη της μεθανόλης και της αμμωνίας ως καυσίμων που θα μπορούν να καταναλώσουν οι κινητήρες της αποτελεί μέρος της ευρύτερης φιλοδοξίας της εταιρείας να αυξήσει το ποσοστό των πωλήσεων κινητήρων πολλαπλών καυσίμων, με δυνατότητα να καταναλώνουν καύσιμα ουδέτερου ισοζυγίου άνθρακα, στο 50% έως το 2030. Η φιλοδοξία αυτή συμβαδίζει με τις προβλέψεις του κλάδου σχετικά με το πότε τα συγκεκριμένα καύσιμα θα είναι ευρέως διαθέσιμα, ώστε να αποτελέσουν βιώσιμη επιλογή για τα ποντοπόρα πλοία.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.