
Τη φιλόδοξη στρατηγική του για τις εξαγωγές εμπορευμάτων ανακοίνωσε το αρμόδιο υπουργείο του Ηνωμένου Βασιλείου (Department of International Trade – DIT) στις 16 Νοεμβρίου. Συγκεκριμένα, η εν λόγω στρατηγική, που ονομάζεται «Made in the UK. Sold to the World», προσβλέπει στην αύξηση της αξίας των εξαγωγών της χώρας στο £1 τρισ. και περιέχει δώδεκα σημεία-κλειδιά, με φόντο την παροχή υποστήριξης σε επιχειρήσεις προκειμένου να επιτευχθεί αυτός ο στόχος.
Ειδικότερα, μεταξύ άλλων, το project περιλαμβάνει μια υπηρεσία παροχής συμβουλών σε επιχειρήσεις, με στόχο την αύξηση των εξαγωγών τους, η οποία φέρει την ονομασία «Export Support Service». Την ίδια ώρα, στη στρατηγική του Ηνωμένου Βασιλείου περιλαμβάνεται η εκκίνηση του νέου UK Tradeshow Programme, το οποίο είναι ειδικά σχεδιασμένο ώστε να προσφέρει υποστήριξη στις επιχειρήσεις, ιδιαίτερα σε αυτές εκτός Λονδίνου, με επίκεντρο την προώθηση των προϊόντων τους σε όλο τον κόσμο.
Επιπλέον, το αρμόδιο υπουργείο αποσκοπεί στην επέκταση της Export Academy, της πρωτοβουλίας για την εξωστρέφεια μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο, συμπεριλαμβανομένης της Σκωτίας, της Ουαλίας και της Βόρειας Ιρλανδίας. Η εν λόγω πρωτοβουλία διοργανώνει εκδηλώσεις, μέσω των οποίων ένας σημαντικός αριθμός επιχειρήσεων λαμβάνουν την απαραίτητη υποστήριξη και την τεχνογνωσία προκειμένου να ξεπεράσουν τις κύριες δυσκολίες που αντιμετωπίζουν κατά την απόπειρά τους να εξαγάγουν τα προϊόντα τους.
Σημειώνεται πως οι εξαγωγές του Ηνωμένου Βασιλείου ανέρχονται στα £600 δισ. ανά έτος. Ωστόσο, υπολογίζεται πως μόλις μία στις δέκα επιχειρήσεις του Ηνωμένου Βασιλείου εξάγει προϊόντα επί του παρόντος, γεγονός που καταδεικνύει πως υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης. Ενδεικτικά, το Ηνωμένο Βασίλειο βρίσκεται πίσω από τη Γερμανία, τη Δανία και την Ολλανδία, οι οποίες συνιστούν ανταγωνίστριές του στον τομέα των εξαγωγών.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ