
Ο τεχνολογικός όμιλος Wärtsilä πρόκειται να λανσάρει στις αρχές του 2022 το Two-Stroke Future Fuels Conversion Platform, μια καινοτόμο και πατενταρισμένη τεχνολογική λύση, η οποία θα επιτρέψει τη γρήγορη και χαμηλού κόστους μετατροπή των δίχρονων κινητήρων πρόωσης ώστε να καταναλώνουν τα ναυτιλιακά καύσιμα του μέλλοντος.
Η εν λόγω λύση μετασκευής θα επιτρέπει στα πλοία σε πρώτο στάδιο να καταναλώνουν ως καύσιμο LNG, με αμελητέα ολίσθηση μεθανίου από τον κινητήρα, ενώ ο αρθρωτός της σχεδιασμός παρέχει μια πλατφόρμα η οποία μπορεί να αναπτυχθεί περαιτέρω, προκειμένου να επιτραπεί η υιοθέτηση εναλλακτικών πράσινων καυσίμων ή μειγμάτων καυσίμων, όταν αυτά γίνουν διαθέσιμα στην αγορά.
Η Wärtsilä ολοκλήρωσε πρόσφατα το σχετικό πρόγραμμα ανάπτυξης, με την επιτυχή πραγματοποίηση δοκιμών στο εργαστήριο ανάπτυξης δίχρονων κινητήρων στην Τεργέστη. Η εταιρεία MSC Shipmanagement συνεργάστηκε με τη Wärtsilä κατά τη διαδικασία της ανάπτυξης αλλά και των δοκιμών της εν λόγω πλατφόρμας, ενώ σε επόμενο στάδιο πρόκειται να πραγματοποιήσει και μια επίδειξη της καινοτόμου αυτής τεχνολογίας σε ένα containership του στόλου της, που είναι εξοπλισμένο με κινητήρα Wärtsilä RT-flex96C-B.
Ένα από τα πρωτοποριακά χαρακτηριστικά της λύσης Two-Stroke Future Fuels Conversion Platform είναι το κρυογενικό σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου, το οποίο, σε συνδυασμό με το επαναστατικό σύστημα ψεκασμού καυσίμου που διαθέτει, παρέχει ευελιξία και βελτιωμένη λειτουργική απόδοση σε όλες τις συνθήκες λειτουργίας. Ανάμεσα στα αξιοσημείωτα πλεονεκτήματα που προσφέρει η συγκεκριμένη τεχνολογική λύση είναι και η δυνατότητα συμμόρφωσης με τους επερχόμενους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, παρατείνοντας έτσι τη διάρκεια της επιχειρησιακής ζωής των πλοίων.
Φωτο: www.wartsila.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Νορβηγική Πρεσβεία στην Αθήνα, σε συνεργασία με την Oriani Hellas, διοργάνωσε με επιτυχία τη 2nd Greek-Norwegian Maritime Innovation Summit, στην κατοικία της Πρέσβειρας.…
Η αγορά των ferries, τα οποία διασχίζουν το στενό του Γιβραλτάρ έχει υποστεί σημαντικές μεταβολές τα τελευταία χρόνια, αναφέρει πρόσφατη έκθεση της AXS Marine.…
Εκρηκτική άνοδο σημείωσαν οι πωλήσεις σόγιας της Αργεντινής τις πρώτες 18 ημέρες του 2025, πριν από την αύξηση των εξαγωγικών δασμών από την 1η…
Παρά την επιβολή δασμών που επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα, ο όγκος των πωλήσεων τον προηγούμενο μήνα ήταν…
Η Τουρκία εξασφάλισε χρηματοδότηση ύψους $660.000 από την Παγκόσμια Τράπεζα για ένα έργο στην εμπορική διαδρομή του Μεσαίου Διαδρόμου, σύμφωνα με ΜΜΕ από τη…
Η Celestyal ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση μιας σημαντικής πρωτοβουλίας αναχρηματοδότησης, αντικαθιστώντας τη χρηματοδότηση που είχε αρχικά λάβει για την απόκτηση των πλοίων της με…
Το Πανεπιστημιακό Παιδιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), το οποίο προβλέπεται να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί στην ελληνική κοινωνία στις αρχές του 2027,…
Έτοιμο να σαλπάρει στις παγωμένες θάλασσες του Αρκτικού Ωκεανού είναι το «Alexey Kosygin», το πρώτο ice-class LNG carrier ρωσικής ναυπήγησης, βάσει ανακοίνωσης της Sovcomflot.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ