Μία ακόμη συνεργασία προς την ανάπτυξη πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου υδρογόνου

Μία ακόμη συνεργασία προς την ανάπτυξη πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου υδρογόνου

226
Μία ακόμη συνεργασία προς την ανάπτυξη πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου υδρογόνου

Ο τεχνολογικός όμιλος Wärtsilä έλαβε, στο πλαίσιο της συνεργασίας του με την αυστραλιανή εταιρεία Global Energy Ventures (GEV) ‒η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα της θαλάσσιας μεταφοράς συμπιεσμένου υδρογόνου (C-H2)‒ Έγκριση επί της Αρχής (AiP) από τον νηογνώμονα American Bureau of Shipping (ABS) για έναν πιλοτικού μεγέθους σχεδιασμό πλοίου μεταφοράς υγροποιημένου υδρογόνου.

Ο εν λόγω σχεδιασμός αφορά ένα υψηλών προδιαγραφών αεριοφόρο πλοίο, μεγέθους Handymax, το οποίο αναμένεται να συμβάλει στην υλοποίηση έργων αξιοποίησης του πράσινου υδρογόνου. Η Wärtsilä είχε ήδη υπογράψει, νωρίτερα μέσα στη χρονιά, μνημόνιο συνεργασίας με την GEV, στο πλαίσιο του οποίου οι δύο εταίροι συνεργάστηκαν στενά για την ανάπτυξη της βέλτιστης λύσης πρόωσης για το εν λόγω πλοίο, η οποία περιλαμβάνει τους υψηλής απόδοσης κινητήρες διπλού καυσίμου της Wärtsilä σε συνδυασμό με ένα σύστημα ηλεκτροκίνησης που τροφοδοτεί δύο προπέλες με έλικες σταθερού βήματος.

Ο Martin Carolan, διευθύνων σύμβουλος της GEV, ανέφερε σχετικά: «Η εύρεση λύσεων αποθήκευσης και θαλάσσιας μεταφοράς του υδρογόνου είναι απαραίτητη, προκειμένου το εν λόγω καύσιμο να συμβάλει στην επίτευξη των παγκόσμιων στόχων απανθρακοποίησης. Για την GEV, το συγκεκριμένο πλοίο μεταφοράς συμπιεσμένου υδρογόνου αποτελεί μια αποδοτική, ασφαλή και ανταγωνιστική από μεριάς κόστους λύση για τη θαλάσσια μεταφορά του υδρογόνου και ευχαριστούμε τη Wärtsilä για την πολύτιμη συμβολή της στην επιτυχία του έργου».

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.