
Σε ανακοίνωση των οικονομικών της αποτελεσμάτων για το γ’ τρίμηνο καθώς και για την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2021 προχώρησε η Danaos τη Δευτέρα 8 Νοεμβρίου. Συγκεκριμένα, η εταιρεία ανακοίνωσε προσαρμοσμένα κέρδη $109,5 εκατ. για το γ’ τρίμηνο (131,5% αυξημένα σε σύγκριση με το γ’ τρίμηνο του 2020) και $236,4 εκατ. για την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου (92% αυξημένα σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο το 2020). Ακόμη, η εταιρεία ανακοίνωσε μέρισμα $0,5 ανά μετοχή για το γ’ τρίμηνο, το οποίο θα διανεμηθεί στις 2 Δεκεμβρίου. Τα κέρδη της εταιρείας ανήλθαν στα $217,227 εκατ. το γ’ τρίμηνο έναντι κερδών $42,786 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Σε επίπεδο εννιαμήνου, η κερδοφορία της εισηγμένης στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρείας άγγιξε τα $886,844 εκατ., σημαντικά αυξημένη σε σχέση με τα $110,371 εκατ. έναν χρόνο πριν.
Παράλληλα, ο CEO της Danaos, Δρ. Ιωάννης Κούστας, προέβη σε δηλώσεις με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας. Οι βλέψεις του για τη ναυλαγορά τα επόμενη έτη παραμένουν θετικές, καθώς οι παραδόσεις containerships το 2022 θα κυμανθούν σε χαμηλότερα επίπεδα από εκείνα του 2021. Ακόμη, παρόλο που θα υπάρξει σημαντική αύξηση της προσφοράς το 2023, οι επικείμενοι περιβαλλοντικοί κανονισμοί θα αντισταθμίσουν την αύξηση αυτή, καθώς αναμένεται να απαιτηθεί μείωση της ταχύτητας των πλοίων.
Ο Δρ. Ιωάννης Κούστας σημείωσε πως, στο γ’ τρίμηνο του έτους, η Danaos ολοκλήρωσε την απόκτηση της Gemini και έξι σύγχρονων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (μεταφορικής ικανότητας 5.500 TEUs), επενδύσεις οι οποίες χρηματοδοτήθηκαν μέσω ιδίων κεφαλαίων. Ακόμα και υπό τις προαναφερθείσες επενδυτικές κινήσεις, η εταιρεία σημείωσε υψηλά κέρδη, ενώ, λόγω του αυξημένου charter coverage για το 2022, το οποίο επί του παρόντος έχει διαμορφωθεί στο 90%, το charter backlog της Danaos υπερβαίνει τα $2 δισ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ