
Η εταιρεία Wärtsilä Exhaust Treatment και η νορβηγική ναυτιλιακή εταιρεία Solvang ASA συμφώνησαν να προχωρήσουν σε πιλοτική εγκατάσταση ενός συστήματος δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (CCS) στο χωρητικότητας 21.000 κ.μ. πλοίο μεταφοράς αιθυλενίου «Clipper Eos» της Solvang.
Η Wärtsilä Exhaust Treatment βρίσκεται στο στάδιο του σχεδιασμού της μονάδας που πρόκειται να εγκατασταθεί στο πλοίο, ενώ πραγματοποιεί παράλληλα δοκιμές ενός συστήματος CCS στις εγκαταστάσεις της στο Moss της Νορβηγίας, με την εγκατάσταση του συστήματος στο «Clipper Eos» να αναμένεται να έχει πραγματοποιηθεί έως το 2023.
Το συγκεκριμένο έργο θα επιτρέψει στις δύο εταιρείες να ενισχύσουν τη θέση τους σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη καινοτόμων και βιώσιμων τεχνολογιών για τον ναυτιλιακό κλάδο. Μέσω της νέας πιλοτικής μονάδας CCS, η Wärtsilä στοχεύει στην επίτευξη μείωσης κατά 70% των εκπομπών CO2 από τα καυσαέρια του πλοίου, ποσοστό που εξασφαλίζει συμμόρφωση με τους στόχους απανθρακοποίησης του IMO.
Σχολιάζοντας τη σύναψη της εν λόγω συμφωνίας συνεργασίας, ο Sigurd Jenssen, διευθυντής της Wärtsilä Exhaust Treatment, ανέφερε: «Η συνεργασία μας με τη Solvang για την κατασκευή και την εγκατάσταση μιας εμπορικά βιώσιμης μονάδας CCS αποδεικνύει πως βρισκόμαστε μόλις δύο με τρία χρόνια μακριά από το λανσάρισμα ενός ακόμα βασικού εργαλείου, που θα συμβάλει στις προσπάθειες επίτευξης της απανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου. Ανυπομονούμε να δούμε πώς θα εξελιχθεί η συνεργασία μας με τη Solvang τους επόμενους μήνες. Οι χερσαίες δοκιμές του συστήματος πλησιάζουν στην ολοκλήρωσή τους και στη συνέχεια θα προχωρήσουμε στην εγκατάσταση της μονάδας στο «Clipper Eos», διασφαλίζοντας ότι τόσο η Wärtsilä όσο και η Solvang παραμένουν στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων σε ό,τι έχει να κάνει με την ανάπτυξη βιώσιμων τεχνολογιών για τον ναυτιλιακό κλάδο».
Φωτό: Wärtsilä Exhaust Treatment
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ