Rotor Sails σε ένα ακόμα υβριδικό πορθμείο

Rotor Sails σε ένα ακόμα υβριδικό πορθμείο

182
Rotor Sails σε ένα ακόμα υβριδικό πορθμείο

Η εταιρεία παροχής φιλικών προς το περιβάλλον τεχνολογιών βοηθητικής πρόωσης Norsepower ανακοίνωσε ότι η Scandlines έδωσε παραγγελία για ένα δεύτερο σύστημα Rotor Sail, μετά την επιτυχημένη εγκατάσταση του εν λόγω συστήματος στο υβριδικό επιβατηγό πλοίο «M/V Copenhagen» της εταιρείας το 2020. Τα αποδεδειγμένα αποτελέσματα από τη χρήση του συστήματος επί έναν χρόνο στο πλοίο «M/V Copenhagen» ώθησαν τη Scandlines να προχωρήσει σε μία επιπλέον παραγγελία για ένα ακόμα υβριδικό επιβατηγό πλοίο.

Όταν η Scandlines πήρε το 2019 την απόφαση να εγκαταστήσει το Rotor Sail της Norsepower στο πρώτο της πλοίο, βασίστηκε κυρίως σε τεχνικά δεδομένα της Norsepower, στις απόψεις άλλων ναυτιλιακών εταιρειών, που είχαν δοκιμάσει το εν λόγω σύστημα, καθώς και στην έρευνα και στους υπολογισμούς που πραγματοποίησε η ίδια. Η εγκατάσταση του συστήματος στο «M/V Copenhagen» έγινε τον Μάιο του 2020, και έτσι η εταιρεία είχε στη διάθεσή της περισσότερο από έναν χρόνο προκειμένου να συλλέξει δεδομένα και να μελετήσει την επίδραση του συστήματος στην ενεργειακή απόδοση του πλοίου για το συγκεκριμένο δρομολόγιο που εκτελεί.

Ο COO της Scandlines, Michael Guldmann Petersen, ανέφερε σχετικά: «Περιμέναμε το Rotor Sail να προσφέρει στο “M/V Copenhagen” μείωση των εκπομπών CO2 κατά 4-5%. Η συγκεκριμένη προσδοκία εκπληρώθηκε και πλέον προχωράμε στο επόμενο βήμα και ετοιμαζόμαστε για την εγκατάσταση του συστήματος στο αδελφό του πλοίο “M/V Berlin”».

Η προετοιμασία του «M/V Berlin» για την εγκατάσταση του Rotor Sail έγινε κατά τη διάρκεια της προγραμματισμένης συντήρησης του πλοίου στο ναυπηγείο Remontowa στην Πολωνία στα τέλη του περασμένου Μαΐου, ενώ η εγκατάσταση του συστήματος είναι προγραμματισμένη για το 2022.

Φωτό: Norsepower

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.