
Η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου θα ανακοινώσει το σχέδιό της να χρηματοδοτήσει την κατασκευή νέου πυρηνικού ηλεκτροπαραγωγικού σταθμού πριν από τις εκλογές του 2024, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την επίτευξη κλιματικής ουδετερότητας («Net Zero»), έγραψε πρόσφατα η εφημερίδα The Telegraph.
«Επιδιώκουμε να εγκριθεί τουλάχιστον άλλο ένα έργο μεγάλης κλίμακας» για την ηλεκτροπαραγωγή μέσω πυρηνικού σταθμού «τα επόμενα λίγα χρόνια», προκειμένου «να ενισχυθεί η ενεργειακή ασφάλεια» και «να δημιουργηθούν χιλιάδες θέσεις εργασίας», επιβεβαίωσε κυβερνητικός εκπρόσωπος απαντώντας σε ερώτηση του πρακτορείου ειδήσεων Ρόιτερς.
Τελευταία, η ενεργειακή κρίση στην Ευρώπη και οι ελλείψεις καυσίμων στο ΗΒ υπογράμμισαν τα μειονεκτήματα της υπερβολικής εξάρτησης από την ενέργεια που παράγεται από μη ανανεώσιμες πηγές και ώθησαν την κυβέρνηση των Τόρις να μιλά περί ώθησης προς την παραγωγή ενέργειας με πιο καθαρό τρόπο και από ανανεώσιμες πηγές.
Το πιο πιθανό είναι να αποφασιστεί να χρηματοδοτηθεί το σχέδιο για την κατασκευή του πυρηνικού ηλεκτροπαραγωγικού εργοστασίου Sizewell C, στο Σάφοκ, στην ανατολική Αγγλία, που προτείνει η EDF Energy, κατά το ρεπορτάζ της Τέλεγκραφ, που επικαλείται κυβερνητικές πηγές.
Νωρίτερα τον Οκτώβριο, ο πρωθυπουργός της Βρετανίας Μπόρις Τζόνσον είπε πως η κυβέρνησή του θέλει να παράγεται και να καταναλώνεται «καθαρή ενέργεια» ως το 2035, στο πλαίσιο των στόχων της για την κλιματική ουδετερότητα, τη δραστική μείωση των εκπομπών αερίων που προκαλούν την υπερθέρμανση του πλανήτη και την κλιματική αλλαγή.
Το ερώτημα αν η πυρηνική ενέργεια μπορεί να συμβάλλει στην αποτροπή της κλιματικής αλλαγής εξακολουθεί ωστόσο να διχάζει.
Φωτό: Wojciech Pacewicz/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ