
Αύξηση της παραγωγής χάλυβα εκτιμά το Υπουργείο Οικονομίας, Εμπορίου και Βιομηχανίας (ΜΕΤΙ) της Ιαπωνίας το δ΄ τρίμηνο του 2021. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανακοίνωσή του, η παραγωγή ακατέργαστου χάλυβα της Ιαπωνίας αναμένεται αυξημένη κατά 9,6% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο το 2020, στους 24,11 εκατ. τόνους. Εφόσον η εκτίμηση επιβεβαιωθεί, θα σηματοδοτήσει το τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο που η παραγωγή ακατέργαστου χάλυβα σημειώνει άνοδο, αντικατοπτρίζοντας την ανάκαμψη της
ζήτησης χάλυβα στην αυτοκινητοβιομηχανία και στον κλάδο κατασκευής βιομηχανικών μηχανημάτων.
Επιπλέον, αυξημένη αναμένεται η ζήτηση των προϊόντων χάλυβα το δ΄ τρίμηνο, συγκεκριμένα κατά 6,7%, στους 21,84 εκατ. τόνους, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Παράλληλα, οι εξαγωγές προϊόντων χάλυβα εκτιμώνται αυξημένες κατά 16,9%, στους 7,11 εκατ. τόνους, την υπό εξέταση περίοδο.
Ωστόσο, αβεβαιότητα εξακολουθεί να υπάρχει, καθώς καταγράφεται έξαρση κρουσμάτων παράλληλα με την επίδραση της πανδημίας στις παγκόσμιες εφοδιαστικές αλυσίδες. Υπενθυμίζεται πως η βιομηχανική παραγωγή μειώθηκε για δεύτερο συνεχόμενο μήνα τον Αύγουστο, καθώς εξάρσεις της Covid-19 στην υπόλοιπη Ασία δημιούργησαν σκοπέλους στις εφοδιαστικές αλυσίδες.
Αξίζει να σημειωθεί πως η αυτοκινητοβιομηχανία στην Ιαπωνία έχει ταλανιστεί λόγω της πανδημίας, ιδιαίτερα τους τελευταίους μήνες, με την παραγωγή της να καταγράφει κάθοδο, καθώς υπάρχει έλλειψη εξαρτημάτων, όπως για παράδειγμα τσιπ.
Τέλος, ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός πως η εκτιμώμενη ανάκαμψη της βιομηχανίας χάλυβα στην Ιαπωνία έρχεται σε μια περίοδο όπου η Κίνα έχει «πατήσει φρένο» στη δική της παραγωγή, σε μια προσπάθεια να επιτύχει τους περιβαλλοντικούς της στόχους. Πόσο δύνανται οι πολιτικές του Πεκίνου να ευνοήσουν την παραγωγή χάλυβα και τις εξαγωγές της χώρας του Ανατέλλοντος Ηλίου;
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ