
Ο τεχνολογικός όμιλος Wärtsilä και η εταιρεία διαχείρισης πορθμείων Wasaline υπέγραψαν πρόσφατα δεκαετή συμφωνία συντήρησης και βελτιστοποίησης των λειτουργιών του νέου πλοίου «Aurora Botnia» της εταιρείας.
Κατασκευασμένο στο ναυπηγείο RMC στη Φινλανδία, το «Aurora Botnia» αποτελεί το φιλικότερο προς το περιβάλλον πλοίο RoPax στον κόσμο. Το σύστημα πρόωσής του βασίζεται σε μια υβριδική λύση, η οποία περιλαμβάνει τον εξαιρετικά αποδοτικό κινητήρα διπλού καυσίμου Wärtsilä 31DF και μπαταρίες. Ο κινητήρας Wärtsilä 31DF θα χρησιμοποιεί ως καύσιμο κυρίως LNG, όμως θα μπορεί να καταναλώνει και BioLNG, ένα πλήρως ανανεώσιμο καύσιμο, το οποίο μειώνει τις εκπομπές CO2 έως και κατά 90% σε σύγκριση με τα συμβατικά ναυτιλιακά καύσιμα. Επιπλέον, παράγει μηδενικές εκπομπές βλαβερών σωματιδίων και σχεδόν μηδενικές εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx) και οξειδίων του θείου (SOx).
Η εν λόγω συμφωνία περιλαμβάνει τις τελευταίες ψηφιακές λύσεις της Wärtsilä, που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη για την παροχή αποτελεσματικής υποστήριξης στο πλαίσιο της προγνωστικής συντήρησης, καθώς και τη δυνατότητα εντοπισμού πιθανών βλαβών προτού αυτές συμβούν. Η υπηρεσία επιτρέπει επίσης την προσαρμογή των λειτουργιών του πλοίου, προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί όσο το δυνατόν το ανθρακικό του αποτύπωμα αλλά και η διάρκεια των μη προγραμματισμένων διακοπών λειτουργίας.
Το πλοίο πρόκειται να λειτουργεί σαν ένα πλωτό εργαστήριο δοκιμών, το οποίο θα είναι συνδεδεμένο με το Smart Technology Hub της Wärtsilä στη Vaasa της Φινλανδίας, επιτρέποντας την παρακολούθηση των λειτουργιών του σε πραγματικό χρόνο. Με αυτόν τον τρόπο θα μεγιστοποιηθεί η λειτουργική του αποτελεσματικότητα, ενώ θα συλλέγονται και πολύτιμα δεδομένα, τα οποία θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη μελλοντικών λύσεων, που θα εξασφαλίζουν υψηλότερα επίπεδα βιωσιμότητας.
Φωτό: www.wasaline.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ