
H εταιρεία τακτικών γραμμών και logistics MSC συνεχίζει να αναπτύσσει περαιτέρω τις προσφερόμενες υπηρεσίες της μέσω επενδύσεων, σε παγκόσμιο επίπεδο, στους διάφορους κρίκους που απαρτίζουν την εφοδιαστική αλυσίδα.
Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία με έδρα τη Γενεύη ανακοίνωσε ένα νέο σιδηροδρομικό εμπορευματικό δρομολόγιο, το οποίο από τις 10 Σεπτεμβρίου θα συνδέσει απευθείας την Τεργέστη της Ιταλίας με το Ludwigshafen της Γερμανίας. Στόχος του εν λόγω δρομολογίου είναι να παράσχει επιπρόσθετη σιδηροδρομική χωρητικότητα αλλά και να μειώσει τον χρόνο διαμεταφοράς των εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ Τουρκίας και Γερμανίας σε περίπου 12 ημέρες.
Η νέα διατροπική υπηρεσία της MSC διαμορφώνει μια αποτελεσματική, γρήγορη και αξιόπιστη εναλλακτική οδό για τη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων από τους λιμένες της Τουρκίας (μέσω Τεργέστης) στη βιομηχανική ζώνη του Ludwigshafen στη Γερμανία. Ειδικότερα, το δρομολόγιο έχει σχεδιαστεί ούτως ώστε να προσφέρει στους πελάτες της εταιρείας που μεταφέρουν ανταλλακτικά αυτοκινήτων, χημικά, κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα, συσκευασίες, τρόφιμα και φαρμακευτικά προϊόντα, μεταξύ άλλων, γρήγορους χρόνους διαμεταφοράς.
Η στρατηγική θέση του Ludwigshafen στον ποταμό Ρήνο παρέχει άμεση πρόσβαση στη Φρανκφούρτη και στη Στουτγάρδη, ενώ παράλληλα το καθιστά σημαντικό κόμβο για τη διαμεταφορά εμπορευμάτων στην ευρύτερη βορειοευρωπαϊκή αγορά. Παράλληλα, και η Τεργέστη αποτελεί σημαντικό λιμενικό κόμβο στην Αδριατική τόσο για το ευρωπαϊκό όσο και για το παγκόσμιο εμπόριο, γεγονός που καθιστά το νέο εμπορευματικό σιδηροδρομικό δρομολόγιο της MSC μεταξύ Τεργέστης και Ludwigshafen πολύ σημαντικό, καθώς επιταχύνει τη διαμεταφορά των εμπορευμάτων από και προς την ευρωπαϊκή ήπειρο.
Φωτό: Theron Brayman/ Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ