
Το Ship-Building Division της Hyundai (HHI-SBD) προχώρησε σε μια παραγγελία για οκτώ κινητήρες διπλού καυσίμου MAN B&W 8G95ME-LGIM που καταναλώνουν μεθανόλη και θα εξοπλίσουν οκτώ νεότευκτα containerships χωρητικότητας 16.000 TEUs, τα οποία προορίζονται για την A.P. Møller-Maersk.
Την κατασκευή των κινητήρων έχει αναλάβει το Engine & Machinery Division της Hyundai (HHI-EMD), ενώ υπάρχει και η δυνατότητα επέκτασης της παραγγελίας για την κατασκευή τεσσάρων επιπλέον κινητήρων, με το πρώτο πλοίο της σειράς να είναι προγραμματισμένο για παράδοση στις αρχές του 2024.
Σύμφωνα με τη MAN Energy Solutions, οι εν λόγω κινητήρες θα αποτελούν τους μεγαλύτερους κινητήρες κατανάλωσης μεθανόλης που έχουν κατασκευαστεί μέχρι σήμερα, ενώ θα μπορούν να καταναλώνουν τόσο βιομεθανόλη όσο και e-μεθανόλη.
Τον Ιούλιο του 2021, η MAN Energy Solutions έλαβε επίσης μια παραγγελία για τον πρώτο στον κόσμο δίχρονο κινητήρα διπλού καυσίμου κατανάλωσης μεθανόλης (MAN B&W 6G50ME-LGIM), ο οποίος προορίζεται για containership και τον οποίο θα κατασκευάσει η HHI-EMD για ένα νεότευκτο πλοίο της A.P. Møller-Maersk.
Ο Brian Østergaard Sørensen, αντιπρόεδρος και επικεφαλής του τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης δίχρονων κινητήρων της MAN Energy Solutions, ανέφερε: «Η τεχνολογία G95 LGIM έχει αναπτυχθεί στο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης της MAN ES στην Κοπεγχάγη, με βάση την εκτεταμένη γνώση και την εμπειρία που έχουμε πάνω στις τεχνολογίες διπλού καυσίμου τις οποίες αναπτύσσουμε την τελευταία δεκαετία. Καθώς βαδίζουμε προς ένα μέλλον μηδενικών εκπομπών άνθρακα, το χαρτοφυλάκιο των κινητήρων διπλού καυσίμου της MAN Energy Solutions είναι έτοιμο να ανταποκριθεί σε οποιαδήποτε πρόκληση επιφέρει η αγορά».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Νορβηγική Πρεσβεία στην Αθήνα, σε συνεργασία με την Oriani Hellas, διοργάνωσε με επιτυχία τη 2nd Greek-Norwegian Maritime Innovation Summit, στην κατοικία της Πρέσβειρας.…
Η αγορά των ferries, τα οποία διασχίζουν το στενό του Γιβραλτάρ έχει υποστεί σημαντικές μεταβολές τα τελευταία χρόνια, αναφέρει πρόσφατη έκθεση της AXS Marine.…
Εκρηκτική άνοδο σημείωσαν οι πωλήσεις σόγιας της Αργεντινής τις πρώτες 18 ημέρες του 2025, πριν από την αύξηση των εξαγωγικών δασμών από την 1η…
Παρά την επιβολή δασμών που επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα, ο όγκος των πωλήσεων τον προηγούμενο μήνα ήταν…
Η Τουρκία εξασφάλισε χρηματοδότηση ύψους $660.000 από την Παγκόσμια Τράπεζα για ένα έργο στην εμπορική διαδρομή του Μεσαίου Διαδρόμου, σύμφωνα με ΜΜΕ από τη…
Η Celestyal ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση μιας σημαντικής πρωτοβουλίας αναχρηματοδότησης, αντικαθιστώντας τη χρηματοδότηση που είχε αρχικά λάβει για την απόκτηση των πλοίων της με…
Το Πανεπιστημιακό Παιδιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), το οποίο προβλέπεται να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί στην ελληνική κοινωνία στις αρχές του 2027,…
Έτοιμο να σαλπάρει στις παγωμένες θάλασσες του Αρκτικού Ωκεανού είναι το «Alexey Kosygin», το πρώτο ice-class LNG carrier ρωσικής ναυπήγησης, βάσει ανακοίνωσης της Sovcomflot.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ