
Tην άμεση συνδρομή και δράση της βρετανικής κυβέρνησης για την αποσυμπίεση των εφοδιαστικών αλυσίδων ζητά με ανακοίνωσή της η British Ports Association.
Σχολιάζοντας τη σημαντική πίεση που δέχονται οι εφοδιαστικές αλυσίδες στη χώρα, απόρροια κυρίως της πανδημίας, ο Richard Ballantyne, Chief Executive της British Ports Association, αναφέρει: «Η έλλειψη χωρητικότητας στις μεταφορές έχει συμβάλει σε ανισορροπίες στις εφοδιαστικές αλυσίδες. Παρατηρούμε αυξημένους χρόνους αναμονής στα λιμάνια. Οι εν λόγω ελλείψεις ωθούν προς τα επάνω τα κόστη και ασκούν σημαντικές πιέσεις στους προμηθευτές. Όπως πολλοί έχουν προειδοποιήσει, η πανδημία Covid-19 και το Brexit έχουν οδηγήσει στις ελλείψεις αυτές. Υποστηρίζουμε τις εκκλήσεις της βιομηχανίας μεταφορών για αναθεώρηση των κανόνων μετανάστευσης των Ευρωπαίων οδηγών βαρέων οχημάτων μετά το Brexit. Απαιτείται δράση τώρα, ιδιαίτερα πριν από την εισαγωγή νέων κανόνων ελέγχων των εισαγωγών τον Ιανουάριο, η οποία ενδέχεται να αυξήσει τις πιέσεις περαιτέρω στις εφοδιαστικές αλυσίδες».
Τους τελευταίους μήνες η κατάσταση είναι δραματική, καθώς τα μέτρα περιορισμού εξάπλωσης της πανδημίας έχουν φέρει τα πάνω κάτω στις μεταφορές. Το «pingdemic» έχει ουσιαστικά παραλύσει την οικονομική δραστηριότητα στη χώρα, διότι υπάρχουν συστάσεις και οδηγίες σε ανεμβολίαστους εργαζομένους στο σύνολο των εφοδιαστικών αλυσίδων να παραμείνουν σε καραντίνα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία, η παραγωγή της οποίας υποχώρησε τον περασμένο Ιούλιο στα χαμηλότερα επίπεδα από το 1956 λόγω της έλλειψης τσιπ και του «pingdemic». Την ίδια ώρα, τα αποθέματα μεγάλων εταιρειών λιανικής βρίσκονται στα χαμηλότερα επίπεδα από το 1983, ως αποτέλεσμα της περιορισμένης διαθεσιμότητας εργατικού δυναμικού. Τέλος, η Confederation of British Industry (CBI) ανακοίνωσε ότι τα επίπεδα αποθεμάτων σε σχέση με τις αναμενόμενες πωλήσεις και τον Αύγουστο έχουν υποχωρήσει στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων 40 ετών, από τότε δηλαδή που άρχισαν να συλλέγονται τα εν λόγω δεδομένα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στα προϊόντα που εισάγονται από την Ευρωπαϊκή Ένωση στις ΗΠΑ θα επιβάλλεται δασμός 30% από την 1η Αυγούστου, ανέφερε ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ…
Συνέχεια στο μπαράζ των διεθνών συμφωνιών με επίκεντρο τις προμήθειες υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) έδωσαν πρόσφατα Petronas και Venture Global. Συγκεκριμένα, η Petronas, μέσω…
Με μια φαντασμαγορική τελετή, η Royal Caribbean καλωσόρισε πρόσφατα το νεότευκτο «Star of the Seas» στον στόλο της. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το «Star…
Περιορισμένες ήταν οι πρόσφατες μεταβολές στη ναυλαγορά των LNG carriers, με τις προκλήσεις να επιμένουν. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
Οι εξελίξεις στον χάρτη του παγκόσμιου εμπορίου κατά τη διάρκεια του α΄ εξαμήνου του 2025 βρίσκονται στο επίκεντρο της πρόσφατης έκθεσης «Global Trade Update»…
Συνέντευξη του Αρχηγού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Αντιναυάρχου Λ.Σ. Τρύφωνα Κοντιζά
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ